دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هوا دلش باران می خواهد!

هوا دلش باران می خواهدوباران خواستنی ترین بندگان خداست...مهربان ترین بندگان خدا...که آنچنان بلند ذکر می گوید:که شهر غرق عرفان می شود!
۰ موافق ۰ مخالف
بسیــــــار زیبـــــا.....

تنکیو

سلام
ممنون از حظورت
شعرات خوبن تبریک میگم
اعتماد به نفست چطوره ؟

اعتماد به نفسم عالیه!!!!بس که پرروام! ولی فک میکنم برای موفقیت پختگی-راهنمایی و تجربه لازمه!

سعی میکنم شعرای جدیدت رو بیشتر بخونم و نظرمو بگم
مثلا رو این پست نوشتی هوا دلش باران می خواهد
به نظر من جمله قشنگیه و حس خوبی داره
ولی تو شعرت نداری این جمله رو

................................
به گمان هوا دلش باران می خواهد

میفهمم... ممنون بازم بخونید و نقدم کنید!

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان