دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

من و خدا

خدایا گوشت را بیاور پایین...به کسی نگویی ها...من...خیــــلی...دوستت دارم!!
۰ موافق ۰ مخالف
انماالنجوی من الشیطان
از همون پشت سجاده هم بگی میشنوه

یکم ریا لازمه بعضی وقتا همه داد میزنن اسم مخاطب خاصشونو منم یکم عاشقانه فرستادم برا خاص ترین مخاطب دنیا!

سادگیه خدا و ریاکاری؟
فکر نمیکنم اینقدر انرژی لازم باشه
بهرحال هرطور که صداش بزنی میشنوه

اون که بله خدا همه جوره حواسش هست ولی برا دل خودم هر از چندگاهی به زبون زمینیا میگم دوست دارم خدایا!

یه پیشنهاد
میخوام بعضی از مواقع برام شعر بگی تا بذارم تو وبم با اسم خودت
نظرت چیه

به شدت موافقم شدید!!! موضوع بده سعی میکنم....

موضوع خاصی مد نظرم نیست ولی هر کدوم که خودت خواستی بم بده تا بذارم
تکراری هم باشه اشکال نداره.

باوشه بعدن برات میفرستم شاید نوشته های پاییز94 ام باشه مشکلی نی؟

نه بفرست ببینم چطوره
حتما خوبه

باوشه

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان