دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بهترین عید دیدنی...منو خدام

امروز میهمانی دارم...
تمام "بودن" را دعوت کرده ام به خانه ام....
تمام "جهان"امروز میهمان من است!
به صرف چای و شیرینی های خانگی مادرم...
به صرف "شیرینی های بهشتی" که من خیلی دوستشان دارم!
ماهی قرمز کوچم بازیگوش تر از همیشه است...
انگار سییب هفت سینم...سرخ تر شده 
وسبزه ام....پر از زندگی!!
بو میکشم...سنبلم چه عطری دارد امروز...
اصلا انگار امروز...امروز تر از روز های دیگر است!!
اینطور نیست؟
تمام بودن جهان میهمان من است...
یک لیوان چای کمرنگ در فنجان های کمر باریک....
من و میهمانم..
.کپ میزنیم
چای میخوریم...
درد و دل میکنیم...
امروز بهترین میهمان عیدم...به خانه ام آمد!
 من و خدا...
امروز زیبا ترین عید دیدنی را رقم زدیم!!
۰ موافق ۰ مخالف
به به امروز کجا تشریف بردین ک این حال و هوارو داری هاننننننتتت؟؟؟؟؟

خخخخخ ذهنت خرابه ها...منحرف! ولی اینکه باکی بودم و کجا بودمش بمـــــــــــــــــــــاند!!

صالحه جان
حالتو میخرم ؟
چند؟
قیمتش هرچی باشه،فقط بگو چند

ههه این حالا فروختنی نیس... ولی قیمتشم زیاد نیستا یه لبخند خرج اون دخترک گل فروش کن(از اون لبخندا که سادگی فواره میزنه) یه بوسه خرج دستای پیرمرد عصا بدست یه کمک خرج مامن بزرگ پلاستیک به دست... ارزونه این حالا ولی اگه پیداش کنی دلت نمیاد بفروشی

یکی ازشعراموگذاشتم
نمیدونم اصن اسمشومیشه شعرگذاشت یانه
امامنتظرنظرحقیقیت هستم دوست جونم

باوشه میام میخونم الانا تقریبا

بسیار زیبا بود
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان