دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدایا باران را از عطرت معطر کن!

گاهی رگبار های خفیف میزند و میهمان ما میشود باران...به آسمان خیره میشومبه این هوای بارانی...دلم...سادگی می خواهد از جنس باران...از جنس ابرها...خسته از تجمل فرش های ماشینی...خسته از تکرار این سریال زندگی...دلم...بهار میخواهد!عید دیدنی...کمی عطر خدا در کوچه ها...به قول سهرابکمی زیر باران رفتن!کمی چتر را بستن...دلم یک شادی کودکانه میخواهد...وبوی خوش نرگس و مریم در کوچه ها...خدایا کمی از عطرت به پیراهن باران بزن...تا غسل دهد...تمام جهان را!
۰ موافق ۰ مخالف
دلت چ چیزای خوبی رو میخواد
کاش دل منم همینارو میخواست
صالحه امروز نابودم کردن
جوری که نتونستم جلو مهمون خودمو نگه وارم وزدم تو اتاق و گریه کردم سر چیزای بی خودی
دارم یه تنفر عمیق و ازش تو دلم میکارم اونقد پرورشش میدم که اخر کار دستش میدم این کارو میکنم
خیلی زیبا بود :)

مرسی غزلم رو بخون نظر بده...

متل همیشه بسیارزیبابود

ممنون

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان