دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یک غزل

«من غزل نمیگم...دوست دارم نطرتون رو درباره ی تنها غزلی که گفتم بدونم:دیده ز دیده، دم به دم، پر ز خراب میشومباده به باده، نو به نو ، پر ز شراب میشوم                                                      چون تو رسی به شهر من، پر ز ترانه میشوم                                                      دور  شوی ز دیده ها ،پر ز سراب  میشوملحظه به لحظه ، ای صنم منتظر وصل توامدر  شفق  نگاه تو ، کم  ز شهاب  میشوم                                                        ای که تویی نگارِ من، شاه تو و گدایً من                                                       در نظری ز سوی تو ، آه...کباب میشومسهم من از سرودنت گریه و آه میشومدر طلب رسیدنت...پر ز شتاب میشوم                                                    ای که تویی ، تو، یار من یوسف من نگار من                                                    بی تو برای  بودنت ...آه...که آب میشوم
۰ موافق ۰ مخالف
پرزخراب میشوم یه جورایی قافیه میخواستی انگاری
راستی این شعرت برای نگارجونت بوددیگه آره؟
امابه نظرم دل نشین ترین شعرازجانب توبود

آخراش آره کم اوردم ولی اینجا نه!! منظورم اینه که حالم خراب میشه دیگه... آره برا نگارم بود(حالا کدوم نگار....بمــــــــــــــــــاند!!) مرسی نگاری همیشه لطف داری

شاعرش کیه ؟؟
فوق العادس

خودم... جدا؟

نگاریعنی معشوقه ی زیبارو
نه معشوق زیبارو
پس این نگارفقط منم
شایدم یه نگلرمونث دیگه
پرزخراب میشوم جالب نیست

شاید نکته انحرافی دادم... یوسف به اون بزرگی رو نمیبینی گیر دادی نگار!!!

ولی خیلی خوبه

چاکریم!

مث همیشه خوب بود
این شعرا از دل کسی میاد که دلش پره

نه بابا جوگیر شدم!! وگرنه من کجا و عشق کجا....؟؟

ریتمشم مینوشتی بقیه همونجوری بخونن

ریتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اهووووووووی یوسف کیه
اییییییییییی نفس کش ......وا غیرتا

خخخخخ دیدم گیر داده به نگار گفتم یوسف رو یادآوری کنم

بسیار عالی . لذت بردم . ممنونم بابت حس قشنگی که بعد از خوندن این غزل بهم دست داد.

ممنون لطف داری!

خیلی قشنگ بود
یکی از بهترین شعراتون
الان که اینو خوندم فهمیدم چقدرم ن غزل رو بیشتر از بقیه چیزا دوس دارم :)

مرسی

ب نظرم ی جور تقلید بود
این تنها اشکالی ه ک می تونم بهش بگیرم
خلاقیت داشته باش
ولی در کل خیلی راضی بودم
هر چند قبلن با صدای خودت شنیده بودم :)

مطمعنی برات خوندم؟! من...؟! آره...تقلید بود(ولی سختهههه) راستی این غزلم بایه شعر دیگه که بت گفتم درباره امام حسین نوشتم تو بسیج اول شده

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
صالحه جان استعداد فوق العاده ای تو شما میبینم
امیدوارم به جایی که لیاقتشا داری برسین

خیلی خیلی ممنون

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان