دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

امشب تمام خانه را طی کرده ام

اندر احوالات میهمانی(قالبش مشکل داره-ینی  تو هیچ قالبی نیس-ولی درک کنید زندگی سختهههههه)طی کرده ام با "طی" عزیز امشب تمام خانه راپر کرده ای وای و دریغ، لک ها تمام خانه رادر لحظه ی جارو زدن ناگه به یادم آمدی...دیشب که مهمانان ما کردند قُرق این خانه راسهم من از قیمه پلو طی کردن این خانه شدطی کرده ام با طی عزیز امشب تمام خانه را...!!
۰ موافق ۰ مخالف
خنگگگگگگگگ
صالی یه نگگاه بنداز ببین اقتصاد بورس درس داده

خودتی فک نکنم

سلام وبت زیباست
صالیییییییی پدرم دراومدههههههه
به خدا تو عید سه روز بی مهمون بودیم
خیلی قشنگ بود این
شعرای این مدلیتو بیشتر دوس دارم

ینی قافیه و ردیف و وزن دار؟

اره
احساس میکنم اگه اینجوری بگی موفق تری
البته حالا حالا ها رو هر دوتاش کار کن

اوهووووم ولی خو چون من خیلی غزل نمیخونم برا پیدا کردن قافیه مشکلمه ولی به قول شما حالا حالا ها باید رو هر دوش کار کنم

نقد اولسه بیت هیچ وقت نمیتونه غزل باشه.معمولش5تا8بیت هست
2 وظیفه ی شما جاو کردنه و وظیفه ی ما ریخت و پاش
3 در مورد گزینه ی 2 شوخی کردم
4 اگه جوابی برا حرفام داری بیا وبم بنویس اینجا پاسخ نده

1.صحیح...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان