دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آرایه ی تو

تمام متن های منتلمیح عجیب بودن توست!تلمیح غریب وار یک بغضکه تکرار میشود در هرسطرکه ترک برمیدارد در این خطوطکه شکسته میشود روی صدایمصدایم- که همیشه خاموش است-وتو میدانی تمام شعر های منپارادوکس عجیب لبخندهایم استتضاد مرگ و زندگی...و تکرار همیشگیسه حرف"بغض"بخوان...ونپرس که این بغض پاییزیدر کجای بهار جا میشود؟!
۰ موافق ۰ مخالف
باشه قول میدم نپرسم حالا گریه نکن

ببند باو

باشه قول میدم نپرسم حالا گریه نکن

باز من باید یادآوری کنم من واس تو شعر نمیگم تا به خودت نگیری؟؟؟؟

به نظرت من تلمیح ازچیم؟

نمی دونم زیاد نمشناسمت که ولی بزرگترین تلمیح دوست داشتنی تو مهربونیه

خیلی عالی بود
میتونی یه شعر درمورد مادر بدی ممنون میشم

ممنون واسه مادر چیزی ننوشتم بازم سعیم رو میکنم تا شب اگه نوشتم واست میفرستم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان