دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خدا حافظی

این بی خدا حافظی ترین رفتن بود برای توآنکاه که در پیچ خیابان گم میشدینگاهت میکردمدانستی؟اینبارنه دویدمنه گریه کرده...تنهاکتاب شعرم را در آغوش گرفتم...نمی دانم یاد تو هست یانه؟سادگی شعر های خنده دارمان...بودنت در گذشته های دورواین شباهت عجیب....بزرگتر ها که معنی اینها را نمیفهمند...گریه میکردمرسوا میشدم!میگویم...نکند تو هم بزرگ شدی؟؟کاش قبل رفتنتاز دور ها برایم فریاد میزدی...ما که رسوای این کوچه شده بودیم!کاش مرا به خدا سپرده بودی...من بلد نیستممراقب خودم باشم...فکر میکنم این بی خداحافظی ترین رفتنت بود...ومن مثل همیشه خواب بودمو من...مثل همیشه دیر رسیدم...نمیدانم گذارت به حوالی شاعرانه هایم میخورد یا نه؟!ولی ای دوست...اگر آمدی...یادم بیاور.....ودست کمتو شعر هایم را بفهم...از دور ترین ناحیه ی مجازی میبوسمت...خدا حافظت...!!
۰ موافق ۰ مخالف
باز مردم قالب عوض میکنن .....باز مردم شعر خوشمل میگن
دلم برات تنگولیده

مرسی منم

فاطمه جووووون منم دلم براتوتنگ شده
(الکی مثلاباهات صمیمیم)
دورترین ناحیه مجازی کجاست؟
دورترین ناحیه مجازی کجاست؟

از اینجا که منم تا اونجا که اونه میشه دور ترین ناحیه مجازی

قربونت برم نگارممممممممم
صالحه قربون توضیحت
منک ازدورترین ناحیه ی مجازی ماچت میکنم

ماچ از ماست

نگفتی همون بود
نگفتی همون بود

آرع

چنقذه ملت جوگیرن ب خدا
برا من بود
می تونم بگم خیلی عالی تر از عالی
این ک.. ذره به ذره ی حرفاتو لمس می کردم
و
حس اون لحظه تو درک می کردم
خیلی جالب بود
نه والا من بزرگ نشدم ک..
اگه یزرگ شده بودم ک ..رسوای کوچه نمی شدیم

هههه خوشالم فمیدی همشو!! مرسی راستی بزرگ نشو بیخیال بذار رسوای کوچه شیم

هر چی بیشتر می خونمش
بیشتر لذت می برم
اح سنت ، غلیظ بخون ،
تو ی چی میشی
من بهت افتخار می کنم

چون مییفهمی چی میگم خوشت اومده خودمم خعلی دوسش دارم همدم روزای سخت عاطفه... ممنونم ازت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان