دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

در بهار هم میتوان پاییز بود

به نظر من...اصلا فصل ها ربطی به گردش زمین و خورشید و ماه ندارند...هر کس رنگ پریدگی برگهای خزان را دیده باشدمیداند!فیزیک چه میفهمدگاه با بغضی میتواند رنگ برگها بپرد؟اگر میفهمیدهمان روز اول"اسحاق"را جمع عشاق یاد میکردندمثل مجنون ،مثل یوسف،مثل حافظ،مثل هزار پیامبر شاعر دیگر... نهکاشف جاذبه...اگر میفهمید...می دانست که سیب هابه شوق لب های سرخ  خزان اند که زمین میریزندمثل برگها...به نظر منتنها دلیل تغییر فصل هاگردش یک چیز کوچک در گلوی من است...یک چیز مثل "سیب"                          - به خوش طعمی همان سیب از درخت افتاد-یک چیزی نزدیک گلویم...وگرنه فیزیک چه میفهمد کهدر بهار هم میتوان پاییز بود؟!َ
۰ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود
یه پیشنهاد
اسمتو زیر شعرات بنویس

باشه از این به بعد این کارو میکنم

عقل من کفاف نمیده بفهمم معنیشو
اماالان یه چیزایی فهمیدم
خب چه توبهارچه پاییز بالاخره بارون که میباره

ولی پاییز ی چی دیگس هااااا برابرش ندون با بهار...

عقل من کفاف نمیده بفهمم معنیشو
اماالان یه چیزایی فهمیدم
خب چه توبهارچه پاییز بالاخره بارون که میباره

آره یه چی تو همون مایه ها خودتو درگیر نکن

اسحاق عاشق خدابوده یا؟؟؟

نمی دونم وال؟! ولی اگه عاشق بود که به قول شاعرا میگف «سیب ها از جاذبه ی نگاه تو زمین میخورند»

وووووییییییی عاشقتم دوشتیییییییی
خیلی محشر بوددددد
ولی به نظر من اسحاق بودن بهتر از جمع عشاق ..... .
اسحاق فقط فیزیک میفهمید چیزای بد زندگی رو ، چیزایی ک اون عاشقا میفهمن نمیفهمید....
اسحاق بودن یه نعمت ...ینی دوری از هرچی و نزدیکی به یه چیز

من حاضرم پیامبری شاعر باشم و در آتش بسوزم حاضرم یوسف باشم و پیراهنم....گلویم ....زندگیم...از درد...از پشت دریده شود حاضرم عمری سکوت کنم چون حرفهایم را نمیفهمند ولی اسحاق نه؟! کجا میفهمد اسحاق طعم اشک و چای و شعر را؟! کجا میفهمد لذت عجیب درد را؟! بگذار دل فیزیک خوش باشد به سیب افتاده از درختش من تا بهشت میروم تا خدا برایم سیب بچیند!

همه دوس دارن پیامبر باشن با اون شرایطی ک تو میگی ولی من هیچ وقت راض به درد کشیدن نبودم اما بهش عادت کردم
اما اگه زمان به عقب بر میگشت اسحاق میشدم

یاید درد کشید تا ناخالصی هات گرفته بشه... اون کس که فراغ نچشیده چه میفهمه از وصال؟ دردی که من میگم با دردی که تو میگی فرق میکنه...... در ضمن همه دوس دارن برن بهشت ولی هیچکس حاضر نیس بمیره "در جام فلک باده ی بی دردسری نیست" اسحاق شدن هم کار ساده ای نیس اینجوریاس...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان