دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مادر

مادرم چهار حرفی ترین اتفاق بهاری من استکه گرد و غبار را از طاق خانهاز عطر یاس هااز پیچ کوچهاز قلب ماهپاک میکند!پاییز را میشوید و روی بند رخت خشک میکندحتی زمستان به عشق چای گرم مادر من است که آب میشوداصلا زمین به شوق رسیدن به گام های مادر من است که میچرخد...به عشق بوسه های بهشتو هر روز...-مادرم را میگویم-هر روز پر میشود از خسته بودن هایی که بایگانی میشودمیتوانم ببوسم دستهایت را؟میتوانم در آغوش بگیرم صدایت را؟شاعرانه تر از همیشهبوسه های کاغذیم را برایت پست میکنم!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
این روتووبلاگ آفامجیددیدم وخوندنم دوباره الان خوندم

آره در اصل به خاطر آقای پدیده نوشتم ینی ایشون گفتن با کمی تغییرات تو وب خودمم گذاشتم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان