دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بی تقلب برگه سفید است

اندر احوالات امتحان...(حالت غیر قابل انکار محصلین)امتحان دارم بازو پرم از خالیهیچ و پوچ ذهنمنقش هایی آبیرنگ خودکار منمیپرد هر لحظهچه شکست سختیشده ام من خستهومعلم من رانزد خود بنشاندهو تقلب  هایم...همه را بستانده!!دیگر اینک عایا...به چه دلخوش باشم؟دورم از دوستانمبا که همفکر باشم؟!امتحان دارم بازچه غم سنگینیبی تقلب قطعانمره صفر میگیری...!!صالحه.ن(ببینید چقــــــــدر روم فشاره....دوهفته تمام فقط امتحان...ای عید چه بیخبر رفتی...در رفتن "تعطیلی یااا"گویند هرنوعی سخنمن با دوچشم خویشتن دیدم که عیدم میرود...هـــــــــــــــی...)
۰ موافق ۰ مخالف
دیگر اینک عایا.. ب چ دلخوش باشم؟
خدا خودش ب داد برسه..

میفهمی امتحان دادن بدون تقلب چطوریهههههه اگه تقلب نبود ک من تا اینجا باتک ماده هم نمیومدم!!

اخی
خوش بحالم پس که حالا حالا ها امتحان ندارم

هــــــــــــی خوش به حالتون

من که اخراجم
ازهمین تریبون اعلام میدارم

خخخخ اشکال نداره مام با بروبچ شهریور میریم مدرسه

شعرش خیلی عالیه
ایول
جدیدافازت طنزشده ها

ممنون شعر ظنز میگم ولی موضوعای شخصی و خاص بذارم اینجا بقیه متوجه طنزش نمیشن

عالیه.....واقعا جالب

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان