دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کجای تاریخی؟

کتاب کهنه ی تاریخ را ورق میزنمشاید دلیل نیامدن هایت را لابه لای این کتاب پیدا کنم...نمیدانم زیر ستون های تخت جمشیدجا مانده اییا اسیر حمله های چنگیزی؟نکندآن یوسف که شهری زلیخاعاشقش بودنند تو باشی؟وای که اگرپیراهنت از پشت کشیده شودترنج میشوم و چاقو و دست...و خون جاری میکنماز تمامشهر حتی اگر زلیخا باشندوعزیز عزیز های شهر...نمیدانم...کجای این کتاب مانده ای که کتاب بوی رز های وحشی را گرفته است؟!بگو کجایاین سطر هاییتا اینبار مجنون صفت"ماشین زمان" نه...که شرط رسیدن به تو رااختراع میکنم...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
عجیجممممممم خلییییی خوجمل بوددددد

عجیجم؟؟؟؟؟!!!(عووووووووغ) مرسی عشقم

سلام خانوم
خوب بود ولی چند جاش احساس میشد کلمه جا بجاشده یا کلمه کم داره مثل یوسف که شهری (چون)زلیخا عاشقش بودند
یا بجای نارنج باید ترنج بذاری
ببخشید که ایراد گرفتم ولی دوست آن است که بگوید عیب دوست

سلام آره درسته ولی شهری زلیخا منظور تمام شهر زلیخا هستند و عاشق تو ترنج و اصلاحش میکنم ممنون ک گفتی...بازم مشکل داشتم بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان