دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

وقتی که نیستی

وقتی که نیستی
تمام حجم من خالیست...
از شعر...شور...خنده...
وقتی که نیستی
انگشت های من
جای رد سایه هایت کشیده میشود...
و حس میکنم
تمام بدونم خالیست... 
تمام تنهایی ام خالیست...
تمام جهانم خالیست...
حتی کوچه های شهر...
برگرد و تا دوباره
شعر جاری شود میان رگهایم
برگرد و تمام این جا های خالی را پر کن...
برگرد...
و فعل آمدن را
و فعل بودن رابرایم صرف کن....
۰ موافق ۰ مخالف
آمدم آمدی آمد
آمدیم آمدید می آیند
خوب صرف کردم؟

آمدند... دبیر زبان فارسیتون خودکشی میکنه صرف فعلتو ببینه

خخخخ ماضی بودشدمضارع یه دفعه؟

اره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان