دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باران شمال

و چقدر این اجبار سخت است...مثل باران شمال...که هوس باریدن دارد و نمیتواند ببارد!!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
مرسی که گفتین
اشتباه تایپی از خودمه...یه کم تا حال و روزم برگرده زمان میبره...

وظیفه بود... خدا خوشی بده... امیدوارم زودتر حال و روزتون عالی شه

وای این منظره دلمو برد
اجب جاییه از دیدنش سیر نمیشه آدم

اره خوشکله...فتبارک الله احسن الخالقین... ولی شما ک باید از این منظره ها زیاد دیده باشین؟!؟!؟

واااااااااااااووووو
خخخخخخ اینقد از این کلمه بدم میاد

از چی؟

سلام من الان تومدرسم
براهمین همین نظروفعلاداشته باش
شب میام

نچ نچ... بچه تو مدرسه با چی وصل شدی؟؟؟

آره بخاطر همینه که زیباییش رو به خوبی درک میکنم
صالیییییییییییی اسماعیل شعراش مال خودش نیستتتتتتت
کاخ ارزوهام نابود شدددد

تو دیگه کارت از شفا گذشته… ینی واقعا اسم شاعر رو نمیدی؟؟؟؟ الهی العفو

خدا خفت نکنه میگه من اصلا نمینویسم اون شعرام مال بقیه پایینش نویسنده هاشو نوشته ینیییییی خااااااااااک دو عالم بر سرمون

یکی از دلایل اینکه باهات دوس شدم همین ختگ بودنت بود....

کارگاه کامپیوتر

نچ نچ... مردم اتاق کامپیوترم استفاده میکنن!! حالا ما؟؟؟؟؟ بیشرفا زورشون میاد به کامپیوترای ویروسیxpشون دس بزنی

خیلی اشغالی تو ب من گفتی شعراش مال خودشه سنجدددددددد

من؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان