دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آخرین ناتمام

اول...تقدیم به بابای عزیز و دوست داشتنی گلموبعد:تمام بابا های دنیا...روز مرد و بابا ها و ولادت مولامون مبااااااارکرفتنهای من نزدیک استولی ...تمام ماندنم را خلاصه میکنم ...تمام عشقم را...و تمام بودنم را..خم میشوم تا آخرین ناتمام دنیا را تمام کنم...خم میشوم و شانه های خسته ی "پدرم" را میبوسم...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اوخییییی قشند بود
درود بر شرفت....شرف بر درودت....درود بر گیرنده ها و فرستنده هات

دورود بر شرف مشرف شده بر سیگنال هات چ فرستنده و چ گیرنده

خواهرجان
من الان وقت ندارم متناتوتاآخربخونم
بازتوهی پست بزار

قربان حضورت آبجی

رمزپست جدیدم ستایش
لطفاتاییدنکن
تونستی به فاطمه هم بده
رمزپست جدیدم ستایش
لطفاتاییدنکن
تونستی به فاطمه هم بده
سلام وعرض ادب
خم شدن ارزشمند وخوب است وبایدخم وشدو دستان عشق را بوسید دستانی که روزی به اغوش می کشید عشقی که خدا به او داده بود وهمین منی که بزرگ شده ام دیگر در دستان عشق جای نمیگیرم پس پدرم اغوشت عشق من است دوستت دارم به تمام معنای عشق
بسیار زیبا بود ممنون

ممنون خاهش

سلام وعرض ادب
بسیار زیبا بود نوشته تان به دل می نشست من واقعیتش در برابرشعری که از دل برامده باشد چیزی ندارم غیر از تایید نوشته که دل جایی است که خدا رابه عشق می نشیند ولاجرم بر دل می نشیندوهرچه از انهایی باشد که عشق را سرودندحرفی باقی نمیگذارند تنها حرفی که دارد این است که من در مسیر این عزیزان نباشم وراهشان را به بیراهه بروم ...خدایا نجاتمان بده از این منجلاب دنیایی که ابلیس وسوسه ام میکند دران

سلام...ممنون آمین..

سلام
عزیزم اعتکافی؟
خوش به سعادتت قبول باشه

هوم میسی

ممنون
اعتکافتون قبول باشه

مرسی قبول حق

اعتکاف چی صالحه؟؟با خودت گوشی برده بودی؟؟
قبول باشه

اعتکاف نیمه ی رجب دیه... نه باو بوقول دوستم تنها تکنلوزی در دسترسمون لامپ کم مصرف بود

منم رفتم،اره بابا هی جیغ و داد میکردم(از دوری گوشیم)از اخر گفتن ببندمن ب تختخخ
حرم تا حالا رفتی؟؟

نچ نبرفتم تا به حول... فک کنم امسال مسجدای دور حرم بود فقط نه؟

ن بابا، مسجدای دور و ور ما همشون اعتکاف برگزار میشد
ی عاقاهه ک اومده بود واسمون پرچمای حرم امام حسین و حضرت ابولفضل و اورده بود، گفت نزدیک ب دو هزار تا مسجد هستن ک تو مشهد توشون اعتکاف برگزار میشه

وااااای پرچم حرم من چقذه خاطره ی گریه دارم با پرچم... مسجد ک آره...خود حرمو موگویم...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان