دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کدام قطار...؟

ای دل نواز و پر از جعد زلف تو...لطفا خبر بده کدام قطار است رفتنت؟!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چشمان سبز نحیفی زل زده اند تمام دنیا را

سپاس سپاس سپاس

سیه پوستی نابیناست

چ زیبا.... ممنون از حضورت...

سلام وعرض ادب
خیلی زیباست این نوشته شما ولی توی شعر قطار رو قظار نوشتین درستش بفرمایین.راستش خوشحال میشم نوشته هاتون هر روز وهر روز بویی داره که از عطر وجودتون بر میخیزه وهمیشه به دوستام گفتم بوی خوش نوشته ای که به دل می شینه حقیقتش از روحی است که به خدا میرسه وروح عاشق همیشه بهترینها رو در وجودش داره که گاها بر دل سفید کاغذ نقش میبندد وحال با دستانی بر روی کلیدها زده تا بر دل وبتان ثبت شود..ان شالله دستانتان همیشه عاشق وبه عشق زمینی دل نبندد که عشق اسمانی همه انچه دارید را بر شما نمایان میکند تا جایی که بجز خدا نبیند

سلام اصلاح شد ممنون شما همیشه لطف دارین

خخخخخخخخ اینترنت موفت گیر اوردم تا میتونم استفاده موکونم
عایا قظارررررررر؟؟؟؟؟؟

هههه...اگه میتونی انم بیا... ما تواناییمون بالاس... سوار قظار میشیم

خدایاااااااااا یکی این سینا رو توجیه کنهههههههههههه که تو ادبی حرف نزنی نمیمیری
اااااا ورش دار پست قبلیه رو وووووو میخواستم تو خصوصی برات بذارم
واییییییییی سوتی دادم جون مادرت زود ورش دار

برو خداتو شکر کن نظرا بعد تایید نمایش داده میشن بعدشم چی کار داری بچمو؟خوبه مث منو تو بی ادب باشه؟ سوهان قمه خودمه (خدایا مارا ببخش و بیامرز...)

وووووویییییییی بابا سوهان قمممممممممم
از کی تا حالا سوهان دوس شدی تو ک ریواس نیشابور دوس داشتی( الکی مثلا منو دوس داری )
راستی واسه تاریخ ادبیات پاور درس کردم
ولی هیچی زبان فارسی نخوندم

من اصن با قم حال میکنم به طرز عجیبی... ولی ریواس ک عشقه فقط باوشه منم نخوندم منم ی چیایی برا تاریخ ادبیات دارم اگه حال داشتم میارم وسایل جغرافی یادت نره

خخخخخخخ جوووووننننننن جیگرتووووو
اصن زندگی ینی این .. دلگرمی میگرم از درس نخوندنت حالا فردا بیا کرمون خررررر زده هاااا
اونا رو ک یکشنبه قرار شد بیارم

اون ک ولش باو...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان