دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شوالیه

یک "شوالیه"عاشق "رعیتی وابسته به زمین" شد...و از آن پس...تمام شوالیه های" قرون وسطا"،"رعیت پادشاه" چشمان تو شدند!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
س چی کارم داشتی ببشید دفتر بودم نت نداشتم

مهم نبود

شرمنده چون پیامها داره جنبه خصوصی پیدا میکنه تایید نمیکنم امیدوارم دلخور نشی
شما هم تایید نکن و اگه خواستی جواب بدی تو وب خودم جواب بده خخخخخخ
من خودم دوستای کمی دارم ولی همین چند تایی که دارم بچه های خوبی هستن چون زیاد اهل معاشرت با هرکسی نیستم و معمولا خیلی کم حرفم
بیشتر دوستام منو برای درد و دل کردن خیلی قبول دارن نمیدونم چرا
یه جورایی شدم سنگ صبورشون البته از نظر روانشناسی میگن با آدمایی معاشرت داشته باشین که مثبت گرا باشن نه کسایی که تا پیششون میرشی شروع میکنن از بدبختی صحبت کردن و ازین حرفا ، قبول دارین شما ؟
میگن دوست خوب کسیه که تحت هر شرایتی با تو همراه بشه مثلا دوستان رو به 4 دسته تقسیم میکنن
کسانی که خیلی براشون اهمیت داری و اگه اتفاقی برات بیفته و ازشون کمک بخوای تحت هر شرایتی که باشن خودشون رو بت میرسونن حتی اگه عروسیشون باشه ، اینا رو میگن دوستان سیرکل (circell) چهار 4
دوستانی که اگه ازشون کمک بخوای خودشون رو بلافاصله بعد از تمام شدن مراسم عروسیشون بت میرسونن ، اینا رو میگن دوستان سیرکل ( circell ) سه3
دوستانی که اگه ازشون کمک بخوای اگه خودشون نیان یا کسی رو بجای خودشون میفرستن یا اینکه بعد از مراسم جویای احوالت میشن اینا رو میگن سیرکل ( circell ) دو 2
دوستانی که اگه ازشون کمک بخوای بهانه میارن و بعدن هم امکان داره خبری هم ازت نگیرن و به اصطلاح فقط در حد سلام و علیک هستن به اینا میگن (circell) یک 1
میدونی من به تازگی یه کاری رو شروع کردم به اسم بازاریابی شبکه ای شاید بدونی چیه ولی کار خیلی خوبیه و ازش راضیم طوری که تو این 4 ماهی که مشغول این کارم کار فست فود رو تقریبا کمتر انجام میدم و بیشتر به اینکار میپردازم
تو این کار یه اصولی برای معرفی کار هست که میگه اگه میخوای کسی رو دعوت به کار کنی یا اینکه میخوای با تو همراه بشه کسی رو انتخاب کن که سیرکل 4 باشه و دوست داسته باشی که به درآمد عالی برسه و خدا رو شکر لول یکام که 4 نفرن از بهترین دوستامن که دوتاشون از داداشامن جون معمولا خانواده جزو سیرکل چهارهات به حساب میان درسته ؟
حالا شما هم نگاه کن ببین داخل دوستات با مثالی که زدم چه برخوردی بات دارن

خیلی پر حرفی کردم نه ؟؟؟ ببخشید گفتم شاید واست جالب باشه
سلام
عشق داند که دراین دایره همگی سرگردانیم...عاقلان نقط هپرگار هستند ولی عشق دراصل حکومت میکنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان