دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حقیقت

gh2

وحقیقت این است:دنیا دلش میگیرد و شب میشود...!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بععععله
لایک خانومی
آخی..جان..چه قشنگ بود

مرسی عزیز جان

فقط ی سوال خصوصی.پست رمز دارتونم شعره یا حرف خصوصی برا کسی
کنجکاو شدم

نه شعر نیست ی چیزایی بین این دو

خیلی قشنگ بود عزیزم

ممنون

سلام
یه چیزا ازتون میپرسم راسشا بگین
به نظرتون بهترین شعر و بدترین شعر من کدوم بودن.
باید اسمشا بیاری توجیح ممنوع

تو وبتون ج میدم

سلام.اولا که جوابی ندیدم در مورد سوالم
دوما ی چیز ازتون میخوام
با سلیقه ی خودتون ی وبسایت بسازین و اسم کاربری و رمزشا بهم بدین.
بعد دلیلشا میگم
البته بعد رمزشا خودم عوض میکنمااااااا
خخخخخخخخخخخخخخخخ
اینکارا بکنی ممنون میشم.....بشه جبران کنم
اسمشم عاشقانه باشه
در ضمن میتونی قبول نکنی

مشکلی نیس فقط اسمشو انتخاب کنید حداقل!!! (این کار واقعن سخته) ج دادم دیه...

سلام.یه شاعره باید نهایتش ساعت 6صبح بیدار باشه
کم بخواب دیگه
بازم ممنون
من یکی از شعراما همینطوری گذاشتم تو وب و تو برچسبها میخواسم اسم شما هم باشه ولی گفتم شاید ناراحت بشین
خودتون بری تو وب و وب خودتون را با وبای دوستاتون لینک کنین
در ضمن اگه احیانا این وبا به یه شخصی که دوس داره وب داشته باشه هدیه کنم ناراحت نمیشین.
راستی آپم

آقای پدر ی عمره داره تلاش میکنه من 7بلندشم من مقابله میکنم بعد ساعت6؟؟؟؟شاعرم سرباز نیستم ک ن بابا...راحت باشین وب خودتونه دیگه

حالا میرم ی سری به شعر مرگ من میزنم
صب یادت نره باس زود پاشی من میرم جایی و ی ساعت دیگه برمیگردم.

آقای پدر منو نتونس اصلاح کنه شما خودتونو خسته نکنین ب سلامت برید و برگردید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان