دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شکر خندت

برایم چای تازه بیاوروکنارش...کمی هم از شکر خندت...اینبار میخواهم؛چایم را با لبخند تو شیرین کنم...!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
شکرخندت ؟؟؟
شکرخنده ات بهتره ها
البته ازنظرمن

شکر خنده ات هم میشه.... ولی شکر خندت رخوندنش راحتر نیست؟ میگی عوضش کنم

هاالان فهمیدم
قبلیوتاییدنکن

فرقی نداش... دوتاش میشد

یک نفر قلب تو را بی سحر و جادو می برد
بی گمان من می شوم بازنده و او می برد

اشک می ریزم و می دانم که چشمان مرا
عاقبت این گریه های بی حد از سو می برد

آنقدر تلخم که هر کس یک نظر میبیندم
ماجرا را راحت از رفتار من بو می برد

من در این فکرم جهان را می شود تغییر داد
عاقبت اما مرا تقدیر از رو می برد

یک نفر از خواب بیدارم کند دارد کسی
با خودش عشق مرا بازو به بازو می برد

"الهام دیداریان"
چ غلطا..
+
خوشگل بود

دیگه دیگه

خیلی قشنگ بود.
keep up the good work

ممنون

ادبیات متفاوتی داشت اما مضمونش رو خیلی ها در شعر و متن هاشون به کار برده بودن...
عکسش عالی بود

ارع خیلی...(حرف حق ج نداره دیگه...) ممنون

نه همین شکرخندت خیلی بهتره
خوندنشم آسونتره
عاااااااااااااااااالی
رفیق....
خنده های تو...
آرزوهای من اند....
بخند تا برآورده شوند......: )))

الهی ارزوهات براورده شع

رفیق....
خنده های تو...
آرزوهای من اند....
بخند تا برآورده شوند......: )))

اومدم وبت خندیدم برات ک

اول سلام دوم جوابی برا نقد اولت.خدا از رگ گردن به ما نزدیکتره.ولی همه با خدا هستیم آیا
نقد دومت درسته پاییز قشنگه ولی رنگ زرد تعابیری اینگونه داره

نقد سومت.توبه نما در الان یعنی زود باش وقتی از مرگت خبر نداری
و اما چهارم.ممنون از نقدهای زیبای شما.واقعا به من انرژی میدی با نقداتون که بهتر بنویسم
پنجم شما غزلم میگین یا ن.غزل خیل سختره نوشتنش و باید تو اوج حس و ارامش کامل بود

اول: منطقی بود دوم: تعابیر رو ما بوجود میاریم وگرنه وجود ندارن!! سوم:معنیش واقعا زیباست ولی اون غزل انقد در اوج بود ک توبه نما در الان ی جوری بود اونجا... چهارم:من خیلی کوچکتر از اونم ک نقد کنم ب بزرگی ببخشید پنجم: ارع واقعا غزل گفتن استعداد بی نظیری میخاد ک من ندارم شایدم دنبالش نرفتم و اینکه با غزل اشنایی چندانی ندارم شاید کلا 5تا غزل داشته باشم ک دوتاش تو وبم هس تو قسمت موضوعات گزینه شعر اونجا دوتا غزلم هس خوشحال میشم نظرتونو بدونم

چای دم کن خسته ام از تلخی نسکافه ها
چای با طعم هل و گل های قوری بهتر است

چای دارچین امادس اگه میل دارید بفرمایید خانوم دکتر

سلام.
صبت بخیر ولی میدونم ظهر میخونیش
نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعا
من متوجه شدم اصلا براتون اهمیت ندارم که حرفما زمین انداختین.با اینکه خواهش کردم
ولی اگه میخوای تو شعر گفتن پیشرفت کنین صبح زود لحظه ی طلایی برای سرودن هست
حالا خود دانی
دلیل اسرار زیاد من هم فقط اینکه تو بعضی جاها استعداد نابی از شما شاهد بودم
حالا بازم خود دانی
و اما اخر چرا بهتون گفتن خنگ خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ممنون نماز روزه های شما هم قبول (نع دیگه ایندفه ظهر میخابم) اومدم لنگ کفش انداختم ممنون از شما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان