دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پیدا نشد...

تمام جهان را زیرو رو کردم...پیدا نشد کسی که به آشوب من مبتلا باشد!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام.با ی شعر اجتماعی دیگه شبیه تهران یعنی تبعیض منتظرتونم
اگه با تبادل لینکم موافق بودین خبر کنین

حتما

مای گاد...
چ اشوبی اونوقت؟؟

اشوب خعلی بدی:/

با افتخار لینکید
سلام وبلاگتون خیلی زیباس . متن هاش خیلی خوبه از اسمی که زیر پست هاتون نوشتین حدس زدم این متن ها مال خودتون باشه که اگه اینطور بشه باید به این ذوق و استعدادتون تبریک بگم.موفق باشین .خوش حال میشم به وبلاگ منم بیاین به قشنگی مال شما نیست ولی بدک هم نیست خوش حال میشم از نظرات شماهم مطلع بشم .ممنون و موفق باشین

سلام اره متنای خودمه... ممنون از لطفتون وبتون عالیه خیلی متواضعین:))

خیلی هم خوب

ک پیدا نشد؟ ممنون

خیلی سنگین بود
( ممنون که به وبم سر زدی و پست هامو با صبر و حوصله خوندی )

(خاهش میکنم)

سلام
ابتدا یه تشکر ویژه بابت زحمتی که کشیدین و وبسایت طراحی کردین...واقعان ممنون و شرمنده.بشه به بهترین نحو جبران کنم
2در مورد چاپ شعرا یا باید بوجه داشته باشی یا پارتی
.که اولی را ندارم و دومی را سر خم نمیکنم
سوما در مورد نقد شعرم.من به یار گفتم که تو مرا ارزان فروختی ولی دلیل جدایی من این بود که نکنه روزی ازت یاد بگیرم و منم بفروشمت.جدایی یار را با مهربونی جواب دادم.جدایی حتمی بود چون اون منا فروخت ولی بازم من دلیل این جدایی را محبت خودم دونستم
این شعرا در مورد بهترین رفیقم تا ی ماه پیش نوشتم که منا به دنیا فروخت و خیلی ضربه ی بدی بهم زد
3دلیل اینکه از اون شعرم خوشتون نیومد چی بود
4 مواظب مهربونیاتون باشین......شب خوش.

خاهش کاری نکردم(خودم از طرحش خوشم نیومد دنبال قالب هم گشتم ولی خوب نبود:/) تو وبتون ج میدم بقیه رو...

«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان