دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

فن شعر

"بوطیقا "به چه کارم می آید؟؟"فن شعر"؛ از چشمان تو نشأت می گیرد...!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
مثل همیشه کوتاه و زیبا

ممنون

زطبا بود ولی من امروز تو ی جمعی بودم از شعری که در مورد بهار و عید نوشته بودی سخن به میون اوردم و خیلی تحسینت کردم

شما همیشه لطف دارین.. ممنونم

معـــــــبودا
اهسته میخوانمت،
ببخشای مرا که کوله ای از اشتباهات شده ام.
اشتباهاتی که مرا از تو دور کرده.
تویی که در کنارت عجیب ارامش داشتم.
ولی حــــــــالا.............
بیقرار و تنهایم....!
خدایا مرا دریاب
آمـــــــــــین.

...................

زیبا بود و آمین

با تو ،
مرا سرودنهاست ...

زیباست

ممنون

بوطیقا؟ چیه؟

کتاب ارسطو اسمش بوطیقا(فن شعر) ک درباره ی شعر و نمایش نامه های منظوم یونان بیده این شعرو موقع امتحان تاریخ ادبیاتم نوشتم

میشه شاعراشم بنویسی؟؟؟؟

عزیزی خودمم شاعرش

خاک ب سرم ، بوطیقا چیه دیگه؟؟

واسه پاییز توضیح دادم نگا کن کتاب ارسطویه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان