دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تابستان

تابستانظهر دراز بعد از بازیستکه در کوچه هاخمیاز های کش دار میکشد...!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
اپم با شعری که تو 1ساعت نوشتمش.برین نقدش کنین و مشکلاشا بگین تا تصحیح بشه
زیاد روش مانور ندادم.پس این کارا به شما میسپارم

عالی بووود

شعر مرگ من حذف شد از وبم

حالا من ی نقد کنم
ظهر دراز بعد از بازیست را برا من باز کنین

نفهمیدم چ کنم...

طفل بی حوصله ام خسته ز تعطیلی هاست
مهر من زود بیا وقت دبستان من است

اخ اخ منم پاییز میخام

صالحه جان میشه یه سوال بپرسم؟
خواستی جواب نده
چند سالته؟
محض کنجکاوی

79 ام

آرههههه
عالی بود.

خمیازه های دراز کش دااااار ها

مرسی

وبت خیلی قشنگه...
من عاشق شعرم

مرسی عزیز لطف داری منم همینطور

و من نفهمیدم اون تابستان و چیکار کنم؟بازیست رو بازی کنم؟
نمیدونم حضمش برام خیلی سخته
بعد در موردش حرف میزنیم

باشه هر طور راحتین من منتظرم

عجب....منم خیلی دوس ندارم تابستونو....ولی اینجا داره هنوزم بارون میاد خداروشکر

اره امروز شهر مام بارن اومد ولی نه ظهر بعد از بازی اصن دوس داشتنی نیس!! پاییز رو من میدوستم

لینکی...

مرسی توهم

با اینکه نفهمیدم ولی لایک

الهی نمیری!!! تو کوچه ک بازی میکنی تا ظهر(ک البت دیه الان از این کارا نباید بکنی) بعد میای خونه وضعیت تابستون اون طوریه مث خمیازه های کشدار

سلام شاعر بد اخلاق.آدم نیاید به منتقدش بگه هر جور راحتی
در مورد کسره یی که تو شعرم بهش گیر داده بودید باید بگم تا حالا با کیبورد کسره ننوشته بودم.حالا رفتم و پیداش کردم....دلیلش این بود
حالا میشه ی لبخند بزنین

اوا من واسه اینکه میخاستین برین گفتم راحت باشین وگرنه مناینطوریم ببخشیییییییییییییدتو رو خدا....جدا میگم واسه اون گفتم... و شما بگین من چ کنم با بازی؟؟؟ (خو نفهمیدم دیه...) من همیشه خندانم شما لبخند بزنید عاغا مرتضی ببخشید بازم

تابستان رسید
کودکانه هایم در کوچه جا مانده
ظهر است
تنهایی دارد به شادمانی صبحم میخندد
و گرمی کوچه از نبودن کودکان بازیگوش
دارد خمیازه های آخرش را میکشد.
حاصل تلاش40ثانیه ای مغزم
نقدش کن زود

چ بگم خو...عالی بود عالی...

و اما شاید من یکم پرو باشم
و یا به قول شما بدجنس
ولی بخدا تهش اینجورا نیست.تو بعضی جاها من عاطفی تر از دخترا هم هستم
پس نماز و روزه هاتون قبول
التماس دعای فراوان دارم.خیلی زیاد

منم قبول دارم همه همینطورن کلکسیونی از تموم احساسات... و کلا شاعر بودن در شما غلبه داره(چون شاعرا خیلی خوبن میگم) ممنون.محتاجیم ب دعا

بازم نفهمیدم
خخخ شوخی کردم عاغا ،سپاس

مطمئنی دیگع؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان