دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آیا شود...؟!

سید علی...فقیر محبتت شده امآیا شود که در نماز عقیقی به من دهید؟؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
جسارت نباشه ولی ی بار بجای شدم از شده ام استفاده کن ببین چی میشه جمله ی پر از احساستون

شما هنوزم دلگیرین ببخشید لذفا.... (ارع روونتر شد ممنون)

حالا دهی را بدهید کن.هم احترام گذاشته ای.هم روونتر میشه


چرا ناراحت باشم

من با بابا سید علی(روحی فدا) راحتم دور از شوخی عقیق چ؟ عقیقت به من دهید؟؟؟ عقیقتان به من دهید سنگین نیس؟؟

برو بخواب.اره فهمیدم
شررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررمنده بازم
.هنوز هیشکی منو بدجنس خطاب نکرده بود.بد اخلاق هستم ولی بد جنس ن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

من شرمنده!! (شوخی کردم البته...)

عقیقی به من بدهی را امتحان کن

ریتمش درست میشه ولی من انگشتر خود اقا رو میخام

عالی
بسی بسیار زیبا
منم میخوام
البته عقیق خودم رو خیلی دوس دارم ولی واسه آقا یه چیز دیگه س

اصن عقیق آقا ی چی دیگس...

شدم بهتره

جدا؟؟؟

پس چرا من با انگشتر جور نیستم
بابام ی در برام اورد از کربلا.ورش نداشتم.گفتم من انگشتری نیستم
ولی اگه تسبیح قشنگی دست بچه ها ببینم ور میدارم و نهایتا تا 1ماه نگه میدارم و گمش میکنم

این انگشتر فرق داره عقیق آقا ی چیز دیگس.. (وگرنه منم انگشتر دس نمیکنم)

خاک عالم ... صید علی کیه؟؟

(برو بخاب دخترم) آقا رو میگم!!!رهبر!!!

این آلما دخت چقده......
سید علی را نشناخت
وااااااااااااااااااااااااااااااای

الهی دوستم شوخی میکنه (صب ساعت سه ذهنش خستس...وگرنه عکسو دیده حتما دیه)

عاغا مرتضی
من هیچ خوشم نمیاد فقط بنویسم لایک و عالی و افرین...
جور دیگه ای هم بلد نیستم کامنتو کش بدم
بعدشم رهبرمون(ب قول شما)درسته همشهریمه ولی اسمشو دقت نکرده بودم،وقتی عکسو دیدم ک فهمیدم این رهبره(ینی ب داشته های قبلیم رجوع کردم)اما گفتم شوخی کنم

خوب میکنی عشقم من اصن عاشق همین خنگ بودنتم همینطور بمون وگرنه من حس میکنم تنهام تو خنگ بازی عاغا مرتضی هم شوخی کردن

عاااااالی بووووود

قربونت

I am genuinely grateful to the owner of this web site who has shared this enormous paragraph at here.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان