دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عطر سیب

راستی چراهیچ عطر فروشیعطر سیب نمی فروشد..؟؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
شیطون با ی سیب ادما از بهشت بیرون کرد
حالا اگه عطرش بیاد که ما را نابود میکنه
خخخخخخخخخخخ
قشنگ بود

وای عطر ب این خوبی... اون وخت میوه ممنوع بود الان نعمته!! ممنون

من ازطرفشون عذرخواهی میکنم

خاهش میکنم فقط بگین اضافه کنن دیگه بهتر از عطریه

واقعا چـرا ؟!؟

اره والا چراااا؟

چون عطری نداره ک بخان ب مردم بندازنش

خاک تو روح بی احساست کنن!!!! سیب بو ندارع؟؟؟

بالاتر از گندم نیست که ممنوعه بود الان برکته
من فقط اهمیت سیب را گفتم. واینکه اگه عطرش بیاد همه عاشقش میشن

بله صحیح... خوب بیاد دیگه!! اینهمه ادکلون فرانسویی تو بازاره و بوی شکلات و توت فرنگی و چ و چ سیب ب این شاعرانه ای هم بیاد.. اصن ب فکر نیستن مسئولین!!

نع ک نداره ، ینی خیلییم دیگه دلانگیز نیس :/

لا اله الله...هی من میخام رمضان فوش ندم:/ خیلیم دل انگیزههههه بهتر از اون عطرای فرانسوییه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان