دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

غمگین تر

غمگین تر از نوازنده ای بدون ساز...شاعریست؛که شاعرانه هایش حالش را نمی فهمند...!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اینا 20بهتون میدم

ممنون

نمیدانم چرا من را تو بد خواندی
نفهمیدی تو افکارم چه میگوید
ولی حق میدهم برتو
که گویی یک غریبه در وب نازم چه میجوید
ولی افسوس.......

نمی فهمم چرا انقدر دلگیرید کمی خنگم... ولی لدفا شما بر خود نگیرید

اگر بد جنس باشم من
بدان جایم در این جا نیست
بدان که آخر راهم
بهشت و باغ طوبی نیست
..........

چه گویم من سخن وقتی حدیث نیک میگویید... کمی من طنز گفتم خوب وگرنه خیلی هم خوبید

باشه
برین بخوابین.منم برم فعلا

ای بابا گریه چرا؟ باشه خدا فظ

اخییی این یکی واقعن با مفهوم بود

قربون شوما قابل نداره

و اماااااااااااااااا
1چرا خودتا با من قاطی میکنی.اجرم با امام حسین ن اجرمون خخخخخخخخخخ
شوخی کردم انشااله برین کربلا دعام کنین
2به جمله های من میخندی...باشه تا وقتش
3دختر امام حسین رغیه نام دارد
4هیچی دیگه فقط مواظب مهربونیات باش.

1ایش:/ ممنون 2تو شعر سوم عوضش با خاک یکسان شدم 3 تو وبتون... 4ممنون.شماهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان