دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اخطار

عکس و تصویر

سازمان های جهانی به او شکایت بردند:
«وقتش رسیده که برگردی...سیل دارد جهان را به هم میریزد!!!»


صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اینا دقیق متوجه نشدم.میشه برام بازش کنی

ینی از بس من گریه کردم سیل راه افتاده و جهان به اون اخطار دادن ک بیا دیگه این خودشو کشت... و اشاره ای داره ب صحبتم با دوستم این سیلی ک گفتم

شاکی شده از نیامدنهای تو
یک عاشق از عشق جدا افتاده

دیگه تا این حدم نههه اصل شعرو براش ارسال میکنم

یک عاشق از شعر جدا افتاده



اگه کسی را دوس داری باید خودتا چون ذره در دوست داشتنت حل کنی.یعنی غرور را بذارین کنار

اوه...اوه...من هنو برا عاشق شدن و دوست داشتن کیب ب اون صورت خیلی بچم و اینکه...شاید اگه پسر بودن میشد گفت ک باید غرور و گذاشت کنار و رفت جلو ولی برا دخترا بنظرم این قضیه صدق نمیکنه مگر برا همسرشون درکل چشم بزرگ شدم ،عاشق شدم ،برا کسی ک دوسش خواهم داشت همینکارو میکنم

قشنگ بود عزیز دل

مرسی خانوم

صالحه جان یه وقت عاشق ماشق نشی ها
خیلییییییییی زوده هرچند یهویی میاد اصلا هم متوجه نمیشی
درمورد غرور هم همیشه پسرا نیستن که مغرورن دخترا نیز هم
یکیش خودم که شاید اگه غرور کذایی نبود اینجوری نمیشد هرچند اینجوری بهتره

ارع والا منم میگم خیلی زوده هنو کوشولویم و غرور برا دختر لازم و مهمه… تو ذاتشه اصن ک مطلوب و ناز باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان