دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوشی

این روزها
خوشی ها ی شهر کم  شده
وگرنه
چای همان چای است و شاعر همان شاعر...
کجا گم شده
خنده های بلندم؟!


صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خانوم متعصب ، قبول کن انسانی اینده خاصی نداره . ینی خودت باید خیلییی خاص باشی تا بتونی کارامد باشی و تو این مملکت ب درد بخوری . از وکالت و حقوقم خوشم نمیاد ، روانشناسیم ک تو تجربی شانست بیشتره
یکی از دوستای مامانم تو رشته انسانی رتبه بیست و بیست دو اورده بود ، اما الان....
ن تا کتاب چاپ کرده هااا اما فقط واسه دل خودش ،وگرن تو ی شرکت بیمه کار میکنه :/
گرچه الان دکترامونم دیگه مگس میپرونن
ب هر حال رشته و مدرک اصن مهم نیس، مهم جربزه و کاراییه ..
باشه حتمن

ارع عزیزم قبول دارم (من کوجا متعصبم رو این قضیه) اتفاقا روانشناسی از انسانی بهتره... و منم گفتم دیه...تو زندگی اجتماعی مفیده ولی متاسفانه بجز چند رشته اس بازار کار خوبی نداره

ای دونت نو
+
مثله همیشه ..

ن م ن؟؟"ای دونم نو" این چیه ؟؟یا اکثر امامزاده ها... مرسی نازنینم

زیبا بود

ممنون

احساس شاعرانه ت رو دوس دارم

مرسی پسته جون لطف داری

احساس شاعرانه ت رو دوس دارم

فدای لطفت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان