دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سمت موهای او

خدایا میشود به باد های دنیا بگوییاز طرف موهای او برآشوبند؟؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
این شعر بیشتر به نظر میرسه از زبان ی پسر باشه تا دختر.شعرتون همیشه باید شخصیتتون را نشون بده

خو مگه بده دختر برا دختر شعر بگه؟؟ من یعالمه از این شعرا دارم (و ب علتی ک شما گفتین نمیتونم ازشون استفاده کنم و چقدر دوستام سر ب سرم میذارن...)

حق دارن.اگه منظورت معشوق زمینی باشه که به مشکل میخوری
اگه معشوقه خدا باشه که کوتاهی شده در حقش
زلف یار همیشه موی معشوقه ی دختر را توصیف میکنه از زبان پسر

منظور معشوق زمینیست!! من بیشتر حق دارم ینی چ خو؟؟مگه فقط پسرا باید از این شعرا بگن!! من اعتراض دارم...داره حق شعری خانوما خورده میشه

نمیدونم دیگه.......

سعی میکنم از این ب بعد خیلی از این پستا نذارم

موی تو نرم مثل پنبه، مثل شب دراز
یک سوال آیا توهم شامپوی پرژک میزنی :-)
همیشه که نباید عاشقانه باشه

اره منم پرژک استفاده میکنم

عخییی این خیلی خوب بود
ولی تو دختری ، شعرات باید دخترونه باشه ، نکنه شوهرت ازون ابرو کمون مو بلنداس ؟

قربونت ای بابا ب عاغا مطصفی هم گفتم مگه بده دختر واسه دختر شعر بگه؟؟؟ (شوور نداشته من غلط کرده)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان