دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

فال

فکر کنم کتاب حافظم بغض کرده...آخر...فالهایش دیگر خوب نمی آید!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
صالحه خانم اجازه دارم ی نقد کوچولو انجام بدم

شعراتونا یکم طولانیترش کنین
که با شروعش خواننده عاشقش بشه.در ادامه برا رسیدن به آخرش تلاش کنه.و در آخر مفهوم را بهشون دیکته کن تا لذت ببرن

اتفاقا دوس ندارم مفهوم رو بگم بنظرم اینکه خاننده مفهمومو پیدا کنه قشنگتره و تازه میتونه ب چیزای دیگه هم فکر کنه... ولی چشم سعی میکنم

صالحه خانم من با شعر بهاری که از شما دیدم انتظارم خیلی....خیلی از شما بالا رفته
انتظار دارم معجزه کنید
منم اپ کردم با سه تا تک بیتی

وااای بر من!! خیلی بیشتر از اونی ک فکرشون میکردم سختههههه و خبری نبود ک :/

احتمالا این دو روزه یکم حضورم کم شه

اوا..چرا؟؟ خیره ان شا الله

چیشده صالحه جونم ؟فال گرفتی حافظ بهت گفته بو ترشا میاد ؟؟
+

اوا...عزیزم من سنی ندارم ک...خاستگارا کلافم کرده بودن من هی انتظار داشتم حافظ بگه بیخی دنیا هی میگف"الا یا ایها الساقی...."

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان