دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جذاب

تو چه داری کینچنین مجذوب این جزر و مدم؟؟ماه هم اینقدر ها جذاب نیست...شعر هانقاشی ماه تواندگرنه نقاش اینهمهماهر که نیستبوم های شعر از نقاشی  من پر شدهشاعری انگار جزروی تو نیستاین قلممعطوف چشمان تو استشرح عشق این قلمجز شعر نیستشاعران نقاش گیسوی تواندشرط شاعر تر شدنجز پیچ زلف یار نیستصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
شاعران نقاش گیسوی تو اند
وای....وای....وای
عالی بود
ولی هنوز انتظار دارم شعرتونا موزونتر کنید که هر کسی خوند به دلش تکیه کنه شعرتون

خیلی وقت بود انطوری ننوشته بودم بازم سعی میکنم راضیتون کنم

ن بابا تو ازین کارا هم بلدی
اهسنتم

ارع ی ایطور چییایی تو خودم دارم قربون شوما

قسمت آخرش آفرین داشت صالحه جان
عالی

مرسی عزیزم

نوشته های خودته....
خیلی قشنگن
مخصوصا این
خیلی جالب بود
:)

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان