دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تاوان کدام گناه

این دنیا چه چیزی دارد برای شاعر شدن؟؟؟این دنیای زشت که تمامش پستی ست و پستی ست و پستی؟؟؟چرا شاعرم کردی؟؟به تاوان کدامین گناه؟؟؟بیزارم از مردم...از این شعر ها...واز این شاعر بودن!!!همه ی شاعر ها دروغ میگوینددر این دنیا هیچ چیز زیبایی نیستاین دنیا هیچ هم شاعرانه نیست...آخر...به تاوان کدامین گناه شاعرم کردی؟؟
۰ موافق ۰ مخالف
مرا
خسته کردی و خود
خسته رفتی ؛

سفر کرده!
باخانه ی من چه کردی؟

#افشین_یداللهی....

جهان من از گریه است خیس باران...

1کدامین گناه به جای کدام گناه شاعرانه تره
2من هیچ وقت دروغ نمیگم
ولی جااااااااااااااالب بود
ی پیشنهاد دیگه
هرز گاهی بین ابیات 2مصراع را هم وزن بیار تا به کسانی که شعر نمیفهمندم خوش بگذره

1 درستش میکنم 2 نمیدونم والا.....ولی حقیقتی ک هست زیبایی نیست وسط دردام وزن بیارم خوش بگذره..؟؟؟ باشه!

وای به روزی که یه شاعر خوش ذوق اینو بگه ـ..
دیگه باید از این دنیا ناامید شد!


زیبا بود عزیزم

مرسی نیکای عزیزم

سلام
شعراتون قشنگن تبریک میگم
از صبح ارزوها پیدا کردم وبلاگتونو
کاش منم داشتم یه وب داشته باشم شعرامو بنویسم:(

سلام ممنون دوست خوبم ب ایمیلتون پیام دادم امیدوارم کمک کرده باشم

چ پرووو حالا کی گفته تو شاعری؟
+
جالب بود و قابل تامل

هه!! راست میگی والا!! پسر عموم بم میگه جوگیر احساساتی

دیووونه خنگ شوخی کردمااا ، ناراحت نشی ی وخ

نع دیگه ناراحت شدم میخام برم خودکشی فقط وان نداریم مشکلم اینه

همش که شد پستی :دی
شاعری خوبه :)

ادم جو میگیره...همین میشه دیگه... اره خوبه....گاهی هم بد...

سلام
طاعات و عباداتتون قبول درگاه ایزدی باشه انشالله
قصد تبادل لینک دارید ؟

سلام ممنون البته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان