دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شوم است فردا

فردا نفس هایش شده سنگین...شوم است فردا..وااااای...نحس است فردا...وااااای...فردا زمستان دارد  این خرداد...فردا غم انگیز است...ای لحظه های شاد تابستان...شوم است فردا...واااای...نحس است فردا...وااااااای....فردا نتایج آید از راهفردا خوشی میمیرد ای واااااااای...نحس است فرداوااااای...شوم است فرداواااااای....(اینک هم صدا با هم صلواتی نثار روحم کنید...و پیشاپیش مرگم تسلیت باد...روحم شاد و یادم گرامی باد)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
این الان شعر بود ؟؟؟
دیووونه
اخخخخ درکت میکنم، مال منم فردا میاد

پ ن پ... نثر عاشقانه برا بی افم بود روضه بود خاهر روضه

خخخهههههه

خیلی شیطونی صالحه
خیلی بلایی

انشالله موفق باشی عـــــزیــــزم

خاهر این شومی شطونی و بلایی نمیشناسه دامن تمام محصلین رو میگیره بهر حال شتریه ک در خونه هر کسی میخابه ی روزی (مرسی عزیزم)

سلام تمام شعر موزون و زیبا ولی تو دوتا مصراع وزنا بهم زده ای
بخون و پیداش کن

من الان میتم وزن و ریتم چ میفهمم حالا جدا کجاشو میگین؟

خوشی میمیرد
فردا نتایج میرسد

عجب.... اون "ای" قبل از "واااای" هم هیچ نقشی نداشته؟؟؟

مهندس جان اگه ای وای را بلا فاصله اورده بودین حق با شما بود
ولی وقتی رفته تو مصراع بعد وزنشا بهم ریخته
فردا خوشی میمیرد ای وای
فردا نتایج آید از راه.این مصراع با ای وای متصل هم موزون نمیشه اینی را که من نوشتم امتحان کن
اینا را امتحان کن و بگو درسته

بله درسته

نترس خدا بزرگه :دی

از اول امتحانا امیدم ب همین بوده

اینکه براش شعر گفتی خیلی برام جالب بود و خنده دار.

نتیجه رو به ما هم بگی ها!؟

خخخخ فشار ک زیاد بشه.... خوب بود راضی بودم ب رضای خدا 19:34

من همه دبیرام دست ودلبازنمره دادن
به جزدبیرورزش

خخخخ خدا شانس دهاد

این روز شوم به حمد الله فت؟
یاد دوران مدرسه ام افتادم
یه هفته قبل و بعدش از استرس شدید خواب نداشتم

ارع دیگه شومیش رفع شد نع بابا من ادم ریلکسیم...بشدت خونسرد از خوابم ک نمیشه گذشت اصن

خوش به حالت
من مدرسه خاصی درس مسخوندنم!
خیلی اذیتمون کردن
هنوزم کابوس هاشو میبینم
خواب میبینم ازمون امتحان زمین می گیرن بلد نیستم
:)

خخخ الهی... الان دیگه چرا؟

معدلت ۱۹/۳۴ شد؟؟

احسنت ، باریکلا ..

ارع... قربون شوما

خررررررررر خوووووووووووووووووووووووووون
معدلت 19.34شده
خدا بکشدت

مرسی عاغا مرتضی نظر لدفتونه دوستام اجدادم را سرفراز کردند

بیشتر حالت طنز داشت..جالب بود..

اره...ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان