دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خداوندا بسی شکرت

این زیادی هم شعر نیستااا...بیشتر جنبه شکرگذاری و درد دل داره...قرار بود اگه معدلم بد باشه از مدرسه خودم برم بهزیستی تقاضای پناهندگی کنم:))خداواندا رهانیدی از این دوزخ مرا شکرتخداوندا شدم راضی.... بسی شکرتنکردندنم رها در بین را شکرتبسی شادان و خندانم...خداوندا...تورا شکرت!!به رغم تنبلی هایمتو کردی راست و ریست کارمخداوندا تو را شکرت!!جهان ارام شد در پیش چشمانمنتایج بد نبود شکرتخداوندا...تورا شکرت!!!خداواندا تو را شکرت!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
شکر خدا
ولی کلی خندیدم

خخخ همیشه ب خند

خخخخ

خداروشکر ...

نقد اول راست و ریست تو شعر بازاری به کار میره و من مخالفم با استفاده تو شعرت
نقد دوم برا ی دختر استفاده از این تصویرزیبا نبود.تصویری از شکر گزاری عاشقانه میذاشتی
سوم بابت نتایج بهت تبریک میگم

1.این خیلی شعر نبود بیشتر جنبه سرگرمی و فان داشت 2.منطقی بود عکسو عوض کردم 3.ممنون

نکردندنم؟
البته اشکالیم نداشت میکردنت رها هاا
با هم میرفتیم ی جا
+
فازمه چی؟؟اونم قراره با شهریور بیاد؟

بیشورااااا اصن میرم پناهنده میشم رفتم پیش آقای پدر ب مامانم میگه صالحه رو چرا اوردی؟ روب خودم:تو ک میخاستی بری جلو مسجد بشینی(سرهمون قضیه پناهندگی) محبت چکه میکنه بابا نکنید این کارارو نمیدونم زنگیدمش بیرون بود.اونم شهریوره غصه نخور

سلام

به به چه متن قشنگی

سلام مرسی

تصویر عالی
دوما اگه المادخت ناراحت نشن این فااااااااااااااااان تون تو حلق الما دخت
اگه ناراحت میشنمم بی خیال کامنت تایید نشه
نتیجه قابل قبول بود ؟ :دی

ارع خدا رو شکر

شکرت خدایا بابت داده و نداده ت

الهی شکر

الحمدلله!!! معدلت چند شد؟!

اره واقعن الحمدالله... 19.34

بسی شادان و خندانی :)))))))
خداوندا تو را شکرت

قربونت گل من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان