دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

احتکار

راستی مگر احتکار جرم نیست؟؟پس چرا انقدر کتاب انبار کرده ایم؟   صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خاک ب سرم احتکار ینی چی؟؟
+
عکسش خیلی خوشگله :)

الان واقعن برات احتکارو توضیح بدم؟؟؟

واسه من نمیخواد احتکار توضیح بدی :دی
فقط برام بشکاف منظورتو , مرسی

خخخ خیلی ها هستن کتاب میگیرن محض زیبایی میذارن تو کتابخونه استفاده هم نمیکنن خوب ی فکری ب حال اون کتابا بکنن دیگه...قرض بدن اهدا کنن یا حداقل بخونن در کل منظور استفاده از اون کتابا بود منتظر چی هستن؟

قدم رنجه نماییدید به اون وبلاگم اومدید
این وبلاگ جدیدم می باشد
این روزها همگان پی دی اف احتکار می کنن .
آدرسم وبلاگم رو تو ایمیل نوشتم توی آدرس وبلاگ اجازه نوشتن نمی ده

افتخاری بود حتمن میام پی دی اف ک دیگه فک میکنم امان نویسنده ها رو بریده باشه!!! در کل احتکار میکنن دیگه

سلاااام صالحه جون. مثل همیشه عالی بود.
راستی من یکشنبه میرم مشهد مسابقات احساس واژه ها مرحله ی استانی. یه مسابقه ی انشا نویسی هستش. میتونی کمکم کنی یه شعر یا متن خوب واسه معرفی خودم توی مراسم پیشنهاد بدی؟

سلااااااام خانوم کوجایی؟خبری نیست ازت؟؟ تبرییییییییییییییییک تبرییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک (شولولو شولولو) خب برا معرفی خودت میخای؟ی بیت شعر بخون بعد خودتو معرفی کن دیه... برا بیت اغاز میتونی خمسه هارو نگا کنی اغازای قشنگی دارن با ی سرچ پیدا میشه :)) مثل:" به نام خداوند جان افرین...حکیم سخن در زبان آفرین زری هستم با اجازه از اساتید محترم معلمان گرامی میخام دلنوشته ای با موضوع...رو تقدیمتون کنم با سعه ی صدر به مطالب حقیر گوش داده و از راهنمایی ها و نکات ارزنده خود حقیر رو بهره مند فرمایید" یا مثلن میتونی با اینا شروع کنی: 1"به نام خداوند باران و نقل تگرگ وزش های باد و تپش های برگ"

ن اگه ناموسیه سرچش کنم؟

دیوونه:"وقتی چیزی رو انبار میکنن تا گرون شه میگن احتکار کرده" من اینجا فقط منظورم انبار کردن و انتظار کشیدنش بود...

چراپست نمیزاری

تو چرا نمیذاری؟؟ (میذارم...جانا...میذارم)

عالییییییییییییییییییییییییییییی
فوق العاده
محشر بود
:))))

مرسییییییی

واقعنا!!

بوخودااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان