دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوشبختی

خوشبختی...تپش های لبخندی است ک این حوالی موج میزندباور کنیم:خوشبخی چندان هم فاصله ای ندارد با ماروی دامن آبی آسمانهزار ستاره استدست بلند کنو بچین ستاره ها را...خوشبختی این حوالی زیاد موج میزندفراموشش نکنیم!!"ما همه خوشبختیم"بی خیال دغدغه های یخ زده ی این دنیا من چهار پایه ام را میگذارم تا از آسمان ستاره بچینم:)صالحه.ننقل قول نوشت:یک ضرب المثل قدیمی میگوید:"خدا ظرف شیر تمام انسان ها را پر میکنداین بستگی به شما دارد که چه ظرفی داشته باشید!"
۰ موافق ۰ مخالف
همه ما خوشبختیم...فقط باید ظرفمونو کوچیکتر کنیم

اره همه خوشبختیم ولی در کنار قانع بودن باید چیزای بزرگ خاست

وقتی چیدی چندتاشم بی زحمت بده به من

باشه شب ان شاالله شام بذار میام وبت بهت میدم

روزم با خاکستری شروع شد..و شبم ب سیاه ختم شد
اکنون نشسته‌ام ب امید فردایی روشن‌تر از امروز :(
من ایمان دارم فردا آنقدر روشنن خاهد بود که تصورش را نمیکنم...
یعنی باید اینطور باشد !!

اگر ب چیزی ایمان داشته باشی رخ میده

عکس: عالی
#من_خوشبختم

خدا رو شکر

عکس نوشته عآلی بود.....

دغدغه های یخ زده... عجب جملات زیبایی تو شعرت گفتی... ایول

اهوم:)منم دوسش دارم:) مرسی عزیز جان لطف داری

چه متن امیدوارکننده ای. خیلی هم خوب...
چیدن ستاره ها بدون تو ممکن نیست.

متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان