دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

چه زود دیر میشود

کوچکتر که بودمبالای سر پدرم مینشتم و موهای سفیدش را لابه لای موهای سیاهش مخفی میکردم...حالا که بزرگتر شدم میبینمچه ساده؛بدون دخالت دستموهای سیاهش گم میشود لابه لای موهای سفید...و من فکر میکنمچه زیبا گفتند:و چقدر زود دیر میشود!!  صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
پدر
اولین عشق زندگی هر دختریه

اره واقعن

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین

ممنون لطف داری خاهش میکننم حتمن

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
سلام
وب قشنگی داری
.
.
.
.
.
خوشحال میشم به وب منم بیای

سلام ممنون حتما

خداهمیشه آنلاینه فقط کافیه دلت روبه روز رسانی کنی
اون موقع میبینی توتک تک لحظات زندگیت
کنارت بوده
هست
وخواهدبود
دانلود موزیک های جدید ایرانی

میام

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
وای شدیداعااااااااااالی
بابایی جونم دوسه لاخ سفیدهنوزبیشترنداره
سلام
وبلاگ قشنگی داری
به وبلاگ منم ی سر بزن
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم

سلام ممنون حتما

ای جانم
عالی
احساساتم جریحه دار شد
:"|

اوخی فدای احساست

فوق العاده بود این شعرت.... آفرین

دلنوشته بود ی جورایی ممنون

به هرحال عآلی بود...

تو مایه های شعر سپید بود.. برای همین گفتم شعر قشنگیه

متشکر از اون لحاظ

وچه زوددیرمیشود...وچه بی رحمانه 8ساله که ندارمت...
خیلی قشنگ بوددوست عزیز❤

خدا رحمت کنه رفتگانو:) متشکر

دختر تو محشری ، خیلی شعرهات نسبت به ماه پیش از نظر معنایی غنی تر و پربار تر شده کم کم باید بهت لقب شاعر بزرگ رو بدیم

اوه اوه با اینهمه هندونه چ کنم؟؟ مرسی لطف داری

با آرزوی خوشبختی ؛ در پناه خدا

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان