دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اقیانوس

اقیانوس تر از من چه کسی هست در این جا؟؟من خالی حوضم که پرم از نفس ماهی تنهاصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بیگ لاااااااِیـــــک واقعا خوب بوود خسته نباشد http://decoration.mento.ir

ممنون

صالحه عااالی بود عالی

ممنون

چه عکس و شعر زیبایی...

ممنون

سلام عزیزم.....
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستش خیلی دوست داشتم اونقدر فرصت داشتم تا برای تک تک پستات کامنت میذاشتم....
جدا" که پستای قشنگ با عکسهای قشنگتری انتخاب میکی.....
خوشحالم دوست هنرمند و خوش ذوقی مثل تو دارم

سلام جانا:)) تو خوبی؟ مرسی عزیزم حضورت باعث خوشحالیه؛) لطف داری منم خوشحالم از داشتن دوست شمالی گلی مث تو

اوووووووو ببخشید تیک خصوصی نخورد
excuse me

مهم نیس

نمیدونم والا خدا کنه هر چی به صلاحته خدا برات پیش بیاره اونایی که هنری هتن خیلی روح لطیفی دارند و با کوچکترین حرف و کار بهشون لطمه میخوره
اگر واقعا کسی از ناراحتی شما تاثیری روش نداشته باشه نمیدونم چرا هنوز بهش فکر میکنید

شاید اینطور باشه این مورد کمی خاصه و غیر قابل توضیح ولی خیر در اون چیزیه ک پیش میاد ممنون

عاااااقااااااااا چقد قشنگ بووووود
من بی پلاک چی میگه چی شدهههههه

مرسی عشقم بعدن برات میگم

مثل همیشه عالی

ممنون

عه عه بلایک ن ، لایک
بلایک از نوع بییییگ

چاکر شوما

سلام عزیز دلم
عالی عالی
فوق العاده مث همیشه

ممنون جانا

چقدر زیبا...
عکسش زیباتر....

متشکر

شهامت میخواهد
دوست داشتن کسی
که شاید
هیچ وقت
هیچ زمان
سهم تونخواهدبود
گاهی فقط ازکل دنیا دلت یکی را میخواهد و میدانی
تا ابد هم که خداخداکنی به دستش نمی اوری
میدانی که باید بگذاری و بگذری...

فک میکنم دست کشیدن از این شخص شهامت بیشتری میخاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان