دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باور دارم

من باور دارمخدایی را حواسش به همه هست...و کرامتش را...که "شفا"را هر صبح بر قلب من نازل میکندمن باور دارممهربانی را....که هنوز هم زیباستصالحه.نپ.ن:ادامه مطلب:ترجمه اهنگ وب. It’s so hard to explainبسیار سخت است که بیان کنم What I’m feelingچه احساسی دارم But I guess it’s okاما گمان می کنم احساس خوبی است Cause I’ll keep believingچراکه از ایمانم ناشی می شود There’s something deep insideچیزی در اعماق دورنم هست Something that’s callingکه می خواند It’s calling you and Iکه من و تو را می خواند It’s taking us up highما را به سوی بالا می برد Healing, a simple act of kindness brings such meaningشفا .. یک مهربانی ساده می تواند چنین معنایی دهد A smile can change a life let’s start believingبیایید باور کنیم، یک لبخند می تواند یک زندگی را تغییر دهد And feeling, let’s start healingبیایید احساس کنیم ، بیایید شفا را آغاز کنیم Heal and you will be healedشفا بدهید تا شفا بیابید Break every borderمحدودیت ها و قید و بند ها را بشکنید Give and you will receiveبدهید تا دریافت کنید It’s Nature’s orderاین قانون طبیعت است There is a hidden forceنیروی پنهانی هست Pulling us closerما را به سوی هم می کشاند It’s pulling you and Iتو و من را می کشاند It’s pulling us up highما را به سوی بالا می کشاند Hearts in the hand of another heart and in God’s hand are all heartsقلب ها در دست قلبی دیگر و تمام قلب ها در دست خداست An eye takes care of another eye and from God’s eye nothing hidesهر چشمی مواظب چشمی دیگر است و از چشمان خدا هیچ چیز پنهان نمی ماند Seek only to give and you’ll receiveسعی کنید تنها بدهید تا دریافت کنید So, heal and you will be healedشفا بدهید تا شفا بیابید قلب بین یدی قلب و بید الله کل قلبقلب ها در دست قلبی دیگر و تمام قلب ها در دست خداست عین ترعى عینا، وعین الله ترعىهر چشمی مواظب چشمی دیگر است  و چشم خدا مواظب همه است کلمة طیبة صدقةسخن نیکو صدقه است تبسمک لأخیک صدقهلبخند تو برای برادرت صدقه است کل معروف صدقةهر کار خوبی صدقه است اللهم اشف شفاءً لا یغادر سقماًخدایا شفایی بده که هیچ بیماری و مرضی باقی نماند
۰ موافق ۰ مخالف
سلام ممنون ازنظرای قشنگتون ودقت باباتون


این شعرخودتونه؟

خاهش میکنم بله

صالی ی چندتا دیگه از عکسارم میفرستم

باش دستت مرسی

و من یتوکل علی الله فهو حسبه. ..
عاشق این آیه ام...

قطعا همینطوره حق داری

صاااااااالحه سلاااااااام

خیلی زیبا بود./

یه مدت نبودم. ببخشید نیومدم وبت

سلاااااااام جانا مرسی فدات عزیز قم بودی؟ خوش گدشت؟

آره...الحمدلله...جای شما خالی..یادت بودم

خدا رو شکر مرسی گلی:)

صالحه چندتا اومد؟؟؟؟؟

ی 19تا+ی 15 تا

قم وجمکران بایدتنهاباشم
تابه دلم بچسبه
سری پیش که رفتم هیچی ازحال وهواش نصیبم نشد
وچقدحسرت میخورم
ی 18 تا دیگم فرستادن

مرسی

منم باور دارم
+
اهنگت واسه من پلی نمیشه :(

افرین جدی؟ نمیدونم چشه!!!

آهنگ وب معرکه اس بانو

مممنون جانا

هر گاه بندگانم از تو درباره من بپرسند بگو: نزدیکم
بقره-186

یقینا

سلام بر شما

زیبا بود...

سلام ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان