دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کاش مستمعش...

اینها که میگویم شعر نیستان ها که قبلا گفتم هم نبود...من فقط دلم خیلی پر استبا این کوتاه نوشتن ها هم خالی نمیشود!!دلم تنگ شده برای روزهای کش دار گذشتهکه سالنامه ام را باز کنم و بنویسم و بنویسم.....و از اخر هیچ دکمه ای نباشد که پاکشان کنم!!!حرف زدن مستمع میخواهدکاش مستمعش پیدا شود....کاش مستمعش...صالحه.نپ.ن:مستمعش و یک عالمه سه نقطه...نقل قول نوشت:دل تنها میان جمع هم تنهاست....مرا افکنده در تنگی که نام دیگرش دریاست"فاضل نظری"
۰ موافق ۰ مخالف
مستمعش هم پیدا میشه بالام جان
پیدا میشه

هی... ان شا الله

نمی دانددل تنهامیان جمع هم تنهاست...
مراافکنده درتنگی که‌نام دیگرش دریاست..
توازکی عاشقی؟این پرسش آیینه بودازمن
خودش ازگریه ام فهمید.مدت هاست ...
فوق العاده بود صالحه ... و قابل درک

مرسی جانا ممنون ک درک میکنی

به به

عالی بود عزیزم

ممنون جانا

واقعا......

کاش مستمعش پیدا شود.....

هعی... کاش

من همون مستمع
هر چی دلت میخواد بگو
خودت رو خالی کن
گوش میکنم
بگو عزیزم
چت شده؟
چه خبره؟

مرسی عزیزم مرسی.... بخاطر مهربونیت آخ الی...الهی ک خوب باشی همیشه مرسی که مستمع میشی... مهم نیست حال من مهم اینه ک یکی پیدا شد تا بشنوه مرسی عزیز دل

خدا مستمعش باشه بسه
زمینی ها خیلی وقت گوش شنوا ندارند
:/

واقعن...

عالییییییییییی بود
:)))

مرسی

مستمع خوبــــ عجبـــــ نعمتی استـــــ...

الحق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان