دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پروانه شویم

بگذاریم که عشق؛سرکی بر سر پرچین دل ما بکشد...روی دیوار کمی رشد کند...و محبت بچکاند به سر حوض حیات!بگذاریم خدا؛از سر عشق به ما گاه نگاهی بکندو نپیچیم قفس دور خوشی!بپریم از سر دیوار و قفسو به پرواز بیاراییم ؛ بال خود راو بیایید که پروانه شویمصالحه.نپ.ن:یاد سهراب گرامی:)نقل قول نوشت:"بگذاریم که احساس هوایی بخورد...."
۰ موافق ۰ مخالف
چ گیری دادی ب عشق
گود
+
ن بابا اشکال نداره ، حالا الان زنده ای ؟

تنکس اره هنوز زندم میخاستیم بریم بیرون

زیباست

ممنون

" شاید خدا خواسته است که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی و سپس شخص مناسب را ، به این ترتیب وقتی او را یافتی بهتر می توانی شکرگزار باشی ."

" گابریل گارسیا مارکز "

شاید

این الان شعر خودته یا سهراب سپهری؟
میدونی چه؟
به نظرم تو که میخوای شاعر شی تمرین کن غزلی مثنوی ای یا هر جور شعری که دوست داری بجز سپید بنویسی
فکر میکنم ارزش این شعر ها بیشتره
البته این نظر منه شاید نظر تو این باشه که شعر سپید قشنگتره
ولی فکر میکنم شعر سپید گفتن راحت تر از بقیه ست
نظرت؟

شعر من بود دیگه درباه ارزش ک ازش شعر به قالبش نیست ب محتواشه و سادگی نوشتن هر سبکی ب خود طرف بستگی داره یکی از اساتید ادبیات میگفت من نمیتونم شعر سپید بگم (غزل کار میکرد) ولی برا من سپید راحت تره و معمولا کوتاه نویسی رو خودم بیشتر دوس دارم و غزل گاهی میگم ولی اونقدر ک میخام در اوج نیست ک بذارم اینجا و نکته دیگه درباره غزل اینه ک من غزل خیلی کم میخونم و بیشتر مطالعه شعریم شعر نو سپید یا موجه به قول یکی از دوستان غزل باید واقعن در اوج باشی تا غزل بشه من تمام سعیمو میکنم بازم

نمیذارن که...
عااالی

خخخ ما زورمون بیشتره ممنون

حالاکه نگاه میکنم
همین قالبه خوبه
اگه رنگ روشن وازاین بهترپیداکردی عوض کن

ی قالب دارم از این تیره تره ولی نمیخام عوض کنم فعلن

و بیاید که پروانه شویم
و بیایید که باز پیله کنیم
که ازان باز دوبال رنگی
دوبالی به رنگ عشق و امید بروید
و بتوانیم با آن دوبال پرواز کنیم به سوای کران آسمان
بیایم نزد خدا پرواز کنیم !
وااااااااااااااو چهـ عآلی...

ممنون

خواستم بگم چقدر مثل سهراب بود که دیدم نوشتی به یاد سهراب :)
من عاشق سهرابم
:9

عشق میباشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان