دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تبر

تبر مقدمه ای بودتا پای قفس به جنگل باز شودهشدار...صالحه.ننقل قول نوشت:"در خانه اگر کس است...یک جرف بس است"پ.ن:بعضی وقتا نوشتن ی سری چیزا سخته...
۰ موافق ۰ مخالف
تبر زد
تموم شد
حالا منم و یه قفس

هعی... هنوز مونده خیلی از درختا ک تبر نخوردن

بیخیال بابا
چقد غم میخوری؟
منو تا دلت بخواد تبر زدن عین خیالمم نیست
فکر کنم تبرخورم خیلی خوبه
یه جوری میخورم که وقتی کج شدم افتادم زمین باز هم نمیفهمم
الان هم قفس مفس نمیشناسم
آزاد آزادم
و منتظر یه تبر دیگه
به درک تبرزن های عالم
من از زندگی خودم لذت میبرم
اون ها هم هر کاری بکنن نمیتونن جلوی منو بگیرن
والله!

در خانه اگر کس باشد.... بعضی چیزا نوشتنشون سخته واقعن شاید ادامه مطلبی هم اضافه کردم وگرنه بی خیاااال دنیا

سلآمـ صآلحهـ جآن

حآلو احوال بآنو؟!

خواننده خآموش تو بودی؟!

سلام مریم بانو خوبم شوما چطوری؟؟ نه خاهر من نبودم

آزمون زندگی

زندگی سخت ترین آزمون است . . .

خیلی ازمردم مردود میشوند

چون سعی در کپی از دیگران دارند

و متوجه نیستند هرکسی

برگه ی سوال متفاوتی دارد

***
سلام چطوری؟
:)

واقعن... سلام خوبم تو چطوری؟

عه...پس شومآ نبودی؟! من فکر کردمـ داری تلآفی میکنی...

نه مث اینکه یکی دیگه داره تلافی میکنه

پی نوشت عالی
هر دوتاش

تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان