دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هنر

مادرم همیشهاز چای سر خالی و فنجان چای نیمه بدش می آید...یعنی یا نباشیم...یا کامل باشیم...نا عادله است!!همه کامل ها را دوست دارنداما منه نصفه نیمه را چطور؟؟هنر را کسی داردکه دل را شکسته بخرد!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اوخییی خیلی خوب بود
+
فقط بابای من ک سر خالی دوس داره، چون عادت داره داغ داغ بخوره ،میخاد لبش داغ نباشه

ممنون نه بابا ب مامان من باشه میگه پشت لیوانم پر کن

اووفف اره بابا مامانا ک همشون همینجورین

میفهمی قشنگ چی میگماااا درد مشترک

جدی چرا کسی من نصفه رو دوس نداره؟؟؟؟


خریدار دل شکسته فقط خود خداس

ولی ما نصفه ها بهتریم ادعا نداریم حداقل؟؟ قطعا همینطوره کی بهتر از خدا؟؟

دل شکسته قیمتی تره

بلی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان