دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سکوت

و آتشی که بوددر من سکوت کرد...!گاهی حوصله ی کلمات نمیکشد؛که شعر شود...که حرف شود...!!آدم های پر حرف سکوتشان هم پر حرف استلطفا زبان سکوت را یاد بگیرید...!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
میشه یه کلاس زبان سکوت بذارین خانم شاعر؟؟؟؟


ولی جدی جدی خوب بود

درس اول: متوجه شدی؟ مرسی

سلام عزیزدل
خوبی ؟
ممنون که بهم سرزدی
این روزا خیلی سرم شلوغه .. اسباب کشی دارم !
واسه خاطر همینه که زیاد نیستم

انشالله باز دوباره پرانرژی میام


وبلاگ من دست نویس نیست ، سیستم پسندیدن پست ها برای وبلاگ های دست نویسه که عضو باشگاه نویسندگان هستن !

ممنون از پیشنهادت عشقی


سلام خانومی ممنون تو خوبی؟ به سلامتی مبارک باشه ان شا الله وب منم دس نویس نیس ولی هم عضوم هم با ی تغییر کوچولو تو کد قالبم سیستم پسندیدن دارم ان شالله سرت ک خلوت شد اونم میتونی راه بندازی اگه بخای:) مرسی از حضورت

لطفا زبان سکوت را یاد بگیرید
__________________
عالی

مچکرم

صالحه جانم
نتونستم قسمت اون نظرات رو. پیدا کنم
کجاست اون؟؟؟

وبت ج دادم

اینو یاد گرفتم
حالا بعدی

افرین درس دومو هنوز یاد نگرفتم ولی

ومن میگویم زبان سکوت بسیار حرف دارد واینرا در نمی یابی مگر اینکه در قافله ای جایگاهت باشد که قافله سالار ان سری است از اسرار عالم..پس سکوت عشق ر ادریابیم وانان که عاشق باشند شاید .شاید دریابند سکوت عشق را...راستی شهدا دراین مسیر دنیایی من وتو سکوتشان پر معناست ولی وقتی عاشق میشوی خواهی فهمید بلندترین فریاد دنیایی عشق را شهدا سر دادند وشهدا در پیشگاه حضرت عشق نور میخورند ونور می اشامند..پس سکوتشان فریادی است به منتهی عشق بلند..

:) "بلند ترین فریاد عشق را شهدا سر دادند"

هر آن چه که از دل برآید بر دل نشیند...

راستی این عکس نوشته هم خیلی قشنگه.

ممنون منم خیلی دوسش دارم

کاش کسی بود که زبان سکوت مرا بلد بود....

کاش

هعی... کاش

عالی مثل همیشه

تشکر

ممنون از شما دوست عزیز بابت استفاده از شعرنوشته هام (عکس). و اینکه در این همهمه ی دزدی های هنری رعایت قانون کپی رایت.
موفق باشید.
البته من اون وبلاگ رو دیگه پاک کردم ولی می تونید به پیج اینستاگرامم برای خوندن شعر ها سر بزنید.
instagram.com/F.KAKTUS
با آرزوی موفقیت و
خدانگهدار

:)من الان نگاه کردم این شعر از علیرضا اذره:) چ جالب ... ممنون خدانگه دار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان