دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عینکت را بردار


نتیجه تصویری برای #عینکی

فال یک قهوه ی تلخ
توی چشمان من است
عینکت را بردار
این جهان خوب تر است...


صالحه.ن
پ.ن:از فواید کور بودن اینه ک خیلی دور رو نمی بینی و حواست از نزدیکی ها پرت نمیشه:))
۰ موافق ۰ مخالف
این سنجاق توی عکس منو یاد پسته میندازه

اوخی...

صالحهههههههههههههه
عاااالی بود
میشه بذارمش وبم؟؟؟؟

مرسی عشقولی البته باعث افتخاره

وری وری گود

مچکر

سلام بانو سروده هات به دل آدم میشینه چون از دله
خسته نباشی امیدوارم قله های موفقیت روفتح کنی

یه نفر؟!!! ممنون از لطفتون ان شا الله شما هم موفق باشید

اووووووووووووووووووووووه
یه شعری به ذهنم رسید عالی
رفتم بنویسم
اووووووووووووووووووووووه
یه شعری به ذهنم رسید عالی
رفتم بنویسم

تو وبت بذاار ببینم چی سراییدی؟؟

سلام صالحه خانم خوبین خوشین...صالحه خانم برای فردای شهادتم یه بیت شعر بگین از همون شعرهایی که وقتی پرنده حساس دلش بر بامی می نشینه دیگه نتونه بلند بشه ..پس منتظر شعر نابتون هستم
خیلی خیلی قشنگ بود صالحه خانوم.
موفق باشین.

متشکر سلامت باشد

عینکم را برداشتم ... وحشت کردم از هیاهوی رنگها. آدمها هزار رنگ می شوند ... عینکم را بدهید. می خواهم به دنیای یک رنگم پناه ببرم ...

من عینکم را بردارم دنیا تار میشود و جز نزدیک هیچ چیز دیده نمیشود اسمتون؟ادرس؟؟ ممنون از حضورتون

ما عینک میزنیم تا جهان رو بهتر ببینیم
اهوم دیدن نزدیکی ها :)

این هم صحیح و بسی نکته بود ولی بعضی وختا حس میکنم لازمه هیچی از جهانو نبینی

آخی...از فواید کور بودن...

من عینکمو بردارم واقعا فقط میتونم نزدیکیا رو ببینم!
عینکی هستی صالحه؟

خخ اره عینکیم ولی نزدیک بینم ینی برعکس تو

چند تا شعر سراییدم
که سعدی از قبرش اومده بیرون با چماق افتاده دنبالم کی آبروی شعر فارسی رو برده
خواهش میکنم قایمم کن
من نمیخوام بمیرم

نترس باهاش صوبت کردم گف کارین نداره راحت باش ب سراییدنت ادامه بده

صالحه بیشترنظرایی که اسم ندارن رومن میدم
یعنی تاحالاخیلی پیش اومده یادم رفته اسمموبنویسم

هوووم باشه یکم زحمت بکش اسمتو بذار

عکسش این نبود یه دختر بود مه عینک از گردنش آویزون بود و فقط عینکش دیده میشد

و این همون شعریه که زندگی منو عوض کرد

البته هنوز جا داره واسه عوض شدن ها، هنوز هم بخاطر کنکور خیلی از اونی که دوست داشتم باشم فاصله گرفتم

ولی خب یادم نمیره که چقدر بهت مدیونم :)

دوستت دارم صالحه جونم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی فراموش کرده که چندی پیش چه فحش هایی به او نمیداد:) 

 

چقدر دقیق!!!
چقدر خوب یادته!

همیشه چیزایی ک برا خودم زیاد قوی نیس جز دوست داشتنی های بقیه اس!
جالبه برام این تفاواتا.

عزیززززممممممم
الی مهربون

ب من فوش میدادی لله؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان