دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جمعه ها

تو اهل کجاییکه جمعه ها انقدرهوای بغض و  تو را دارند؟صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

آمین

قشنگ بود

متشکر

چ عکس و متنی

تچکر

وای چقد قشنگ بود
زندگی
بازے حُــــکم است رفیق ،
حتما لازم نیست
دست ِخوبی داشته باشی
اگر گاهی فقط
یــار خوبی داشته باشی
با بدترین دست هم برنده اے .....
نـمـی‌دانم تــا کـی دوســـتم داری
هـــرجـا کـه بـاشد
بــاشد
هــرجـا تــمام شد
اسـمش را مـی‌گـذارم
آخــر خــط مـن . . .
...
اینکه در آغوش توست...

زمانی آرزویم بود ...

عزیزم بود ....

ولی حالا ...

حرفی نیست...

فقط هوایش را داشته باش ...

اما بازیچه اش نشو...!

مثل من...!!!!
رفتم

کسى مرا از زیر قرآن رد نکرد

کسى آب پشت سرم نریخت

کسى نمیخواست زودتر برگردم

کسى مرا نمیخواست

افسوس دیرفهمیدم

خیلى دیر...
چہ ڪردہ اے باایــــــــن...

دلــــــــ❥ــــــــــم... ڪہ

تادنیادنیاستـــــــــــــ...

هیچڪس براےمــــــن...

تـــــــــــــــــونمیشود.....
امدی تا بشڪنے

باشد سڪوتم مال تو

بشڪنش،خردش بڪن!

اما دلم را دست نزن!!!!
پاے برهــنه نیایید...

ایـن اطراف چیزهاے

شکسته فراوان است!

بــــغــض

صــــدا

.....دل........
روزی میــرسد …

بـــی هیــــچ خَبـــَـــری …

بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم …

دَر جـــآده هــآی بـی انتهــــآی ایـن دنیــآی عَجیـــــب …

رآه خــــوآهم افتـــــآد …

مَـــن کـــه غَریبـــــم …

چـــه فَــــرقی دآرد کجـــــآی ایـــن دنیــــــآ بـآشــــم …

همــه جــــآی جهــــآن تنهـــــآیی بــــآ مَـــن است…..
آن روز با تو بودم

امروز بی تو ام

آن روز که با تو بودم

بی تو بودم

امروز که بی توام

با توام !!!!


(((حمید مصدق)))
حالا که غروب که میشه
بی تو دلم میگیره
مثل ماهی تو ساحل
جون میده و میمیره

بعد تو مرغابیا همزاد آب نمیشن
موجای خسته بی تو زنجیر خواب نمیشن!
نبودن هایت

آنقدر زیاد شده اند

که

هر رهگذری را شبیه تو میبینم !!!

نمی دانم

غریبه ها

تو شده اند

یا

تو

غریبه !!!!!
صالی رمز ایمیلتو بده
ی چندتا عکس هس اون بدبختا طلسم شدن نت نداشتم الان میفرستم

وارد یاس جوجه شو با همون رمز قبلی

خو رمز قبلی چیه

ولش کن نمیخاد اصن اون قبلیام حذف شده دستت درد نکنه

خل خوب ولی ی error میاد هی میگه رمز و بزن تا دوباره بفرسته منم ثمتونم کنسل کنم

نمیدونم حال ندارم حالا بیخیال حجمتم میره خودتو اذیت نکن

چرا حذف شد؟؟؟؟؟

نمیدونم نمیدونم نصف پیامام حذف شده!! ولش کن دیگه مهم نیس کاریه ک شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان