دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

بس ناجوانمردانه

«هوا بس ناجوانمردانه» گرم است آی...خدا امسال قصد جان ما را کرده است انگارصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
صالحعهههههه
دیشب ک خوب بوددددد من یخ کردم

اوف اره چ بادی میومد من نیم ساعت حیاط بودم عطسم گرف

جدا خیلی گرم است

هوووم

من سر صب پاشدم اومدم تو خونه
فهمیدی بار سیل اومد
ما همونروز اونجا بودیم بابام طفلک انقد ترسید اخه بابام میگف عین سیل بوژان بود نمیدونی چجوری سرمون داد میزد میگف برین بالای کوه
اتفاقا س نفر مردند ی جا دیگم دو نفر گم شدن

نعععععععع جدی؟؟کی؟؟ وااای

با عکسش خیلی حال کردم
اره منم این دو س شب سرما خوردم :(
میگن اطراف نیشابورم سیل اومده ،ن؟

منم اوخی گل منگولی خوبی؟؟ من خبر نداشتم والا فاطی گف (دنیا رو سیل ببره منو خاب میبره دقیقا واس منه)

صالی کیک شکلاتی اوکی شد هروقت خواستی بزنگ واست میارم
بی شوخی گفتم

باوشه ی عصری ان شا الله فدای مهربانمان

صالی کیک شکلاتی اوکی شد هروقت خواستی بزنگ واست میارم
بی شوخی گفتم

مگه اوکی نبووود؟من ب خودم قول داده بودم مگه من با تو شوخی دارم زشت؟




ماجرای مانکن آمریکایی که مسلمان شد
«جیمی» یک مانکن آمریکایی است که به اسلام روی آورده است.
به گزارش فرهنگ نیوز، «جیمی» یک مانکن آمریکایی است که به اسلام روی آورده است. او پیش از تشرف به عنوان مدل و مانکن مشغول به کار بود و به گفته خودش، برای حفظ ظاهر و اندامش مجبور به مصرف مواد مخدر شده و در نتیجه به مدت پنج سال به آن اعتیاد شدید داشته است

بسیااار هم عالی دمش گرم مبارکش باشه

سلام عزیزم خوبی......
بیا شمال کنار دریا جای خوبیه برا خنک شدن......

سلام خانوووم خخ نه بابا فک نمیکنم... هوا شرجی وویی... ولی باوشه میاااااام اصن چون شوما دعوت کردیاااااا

واقعا همه جا گرم شده

زیر کولرمیخوابی و من پنکه ندارم
(بی تاب رقیبانی و من تاب ندارم )

سمت شما باز گرم تره الهی العفو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان