دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو در منی

از تمام توخنده های ریز باغچه رابرای خودم نگه میدارمکه گه گاهمهربانی بودنت را به یاد بیاورم در اوج سکون این خانهتودر من غرقیو هیچ کس جز بنفشه های کنار گوشمصدای بارانی تو را نخواهد شنیددر من بمانحتی دور تر از تمام ستاره ها...صالحه.نپ.ن:حس میکنم خیلی وقت بود عاشقانه نگفته بودم :)یه عالمه حس خوب دارم :)) ...
۰ موافق ۰ مخالف
صاااااالحه
این چقدر شبیه یکی از خاطراتم بود

جدی؟

یادته اون نوشته سرو خاطراتم؟؟؟
اون خاطره
واژه هایی که توش به کار بردی...
باران، باغچه، بنفشه
کلی برام حس خوب داره

خوشحالم

سلام خانم حس خووووب
الهی همیشه حس خوب داشته باشی نارکو

سلام عزیزم مرسی یو هم (فک کنم این اولین صوبت عادی و مث آدم ما بود)

اره واقعا خودمم هنگ کردم اینو من نوشتم
اصن با گروه خونیم نمیخوره بدنم بهم ریخته

نگران شدم خوبی؟؟ کمپوت بگیرم بیام عیادت؟؟

ن دیگه صرف نمیکنه دکترا جوابم کردن

اااا؟؟؟ مردی به سلامتی؟؟؟ سلام مارو هم اون دنیا برسون فقط قربون دستت چلو گوشت بده دیگه میدونی ک معدم باحلیم نمیسازه جبران میکنم اون دنیا

آخ آخ
فاطمه حتماچلوگوشت بده
من بااینکه زیادگوشت خورنیستم اماازته ته اعماق‌وجودم چاوگوشت میدوستم

نچ نچ حالا من دوستمه ی چی میگم پنجشنبه از دلش در میارم تو دیگه چرا؟؟؟ کم پیدای زشت نمیدوستمت!

کم پیدای زشت خودت
من میخونمتااماهمچی حس نشرگذاشتن نیس
بعدم هرچی بگم تکراریه
هی که نمیشه بگم وای عالی
چقدقشنگ

کم پیدای زشت تویی عزیزم خب حتمن لازم نیست بگی وای عالی من همش میام میگم وااای عالی؟؟ شوما شعرای منو مسخره هم بوکونی من قبول دارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان