دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آدم های دم کشیده

بعضی ها هم هستند که دم کشیده اندمثل امروزکه مرداد دم کشید:)دور و اطراف و ما پر است از آدم های دم کشیدهآدم های مهربانی که دوست داری ساعت ها کنارشان وقت صرف کنیآدم های صاف و صادقی کهاز چشم هایشان دارند بیرون میریزندچقدر...چقدر بودن کنار این آدم ها خوب استچقدر جادو بلندند این آدم ها...آدم های جادویی؛مرداد دم کشیدتان مبارک:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
بعضی ها هستند مثل صالحه و فاطمه

مرسی عزیز دلم لطف داری همه مث شوما جادویی نیستن

وااااایییییی
لیلی مرسیییییی
خاک تو سرت صالحه یاد بگیر فقط بلده از من کیک شکلاتی بخواد ای بی لیاقت اصن طلاقت میدم میرم لیلی رو س قبضه عقد میکنم

بیشوووور نکبت زشت حالا ی کیک شکلاتی ازت خاستمااا... منم سه طلاقت میکنم فرانسه هم پر

صالی کلا دم کشیدن ماه ها رو دوس داریاااااا
واسه اسفندم برامن گفتی "اسفند دم کشید من از اسفند افتادم؟؟؟؟؟ "ی همچین چیزی گفتی

اره خیلی کلا دم کشیدن دوس دارم اسفند دم کشید؟؟؟من؟؟؟ ب ریش و سیبیلم خندیدم افتادی؟؟هنوز ززنده ای؟/

سلام.
شرمنده از نبودنهام
امدم با اپ جدید
راستی خوبین شما

سلام خوبین خوشین سالامتین؟؟ امدم

برو ولی فرانسه رو با کیمی میخواستی بری هاا
سرشو ب طاق زدی؟؟؟؟
ااااا تو مگه واسه تولدم هم اینجا هم تو کتاب فاضل ننوشتی اسفند دم کشید و از این جورچیزا؟؟!؟'!!!

من همه قرار فرانسه دارم یکی دوتا نیستن ک... کیمی پدر خوندمه چرا خودم نوشتم

http://donyaa56.mihanblog.com/
آدرس وبلاگ جدیدمه به نام سوز گلام.
تشریف بیار..........

حتمن

مرداد دم کشیده ی تو هم مبارک:)

ممنون جانا

این یه ماهه از دست من راحت بودی
خیلی از شعراتو خوندم ..........واقعا باید گفت مرحبا
خب..چ خبرا
چه برنامه ای برا تابستان دارین
امیدوارم که فقط خوش بگذره

نع باو این چ حرفیه جاتون خالی بود واقعن تچکر بی خبری.. همچنان بیکار بیعار خاب نت خاب دو ماه رفت من هنوز تو مرحله مخ زنی میباشم تشکر شما نیز هم

من که مث چایی جوشیده شدم

اوخی چرا؟ از گرما جوشیدی؟؟

خاک بر سر کافرررررررر
دختر یکم حیا کن

خاااااااااک خجالتم نمیاد بعدشم منو تو ک این حرفا رو نداریم

دم کشیدگی مثل پختگیه

اهووم دقیقا

مداد دم کشیده شمام مبارک!

یه لیوان مرداد بدم خدمتتون؟!


+ دلم از آدمای دم کشیده خواس!!

مچکرم پاییزی قربون دستت لیوانش کمر باریک باشه اینهمه آدم دم کشیده یکیشم شوما بردار خدا شاهده بر نداری ناراحت میشمااااا

درد
این کافه شعر نویسندش جنسیتش زنه یا مرد
بابا یکم تبلیغ کن براش طفلک وبش هیشکی نیس

بلا نمیدونم والا باوشهههه

عافرین تبلیغ کن

باوشه چون تو گفتی اصن

خاک بر سرت صالی ، فرانسه رو ک با منم میخاستی بری
+
پستت عالیییی... واقعن تک و توک همچین ادمایی پیدا میشن

میگم ک یکی رو نفر نیستن زیادن با همه میخام برم مچکرم جانا...واقعن

واااااااااااااااااااااااااای!
هیرو!
عاشق این کارتونم
و تیکه کلام بیمکس
لالالا
اوا شعر هم نوشتی؟
برم بخونم
خخخخخخخخخخخخ

خیلی دیوونه ای الی ندیدم کارتونشو

الما این فک کنم....... بالاس ب یکی دوتا راضی نمیشه
با همه قراره بره

خف شو باو میخام اونجا همرو دور هم جمع کنم شدم ادم بد؟؟(حالا ی فیضی هم ببریم ما و شوما) نصفشون ک پریدن البته تو ک رفتی با لیلی((البته من مشکلی ندارم باهم بیایناااا)) اونیکی ک شوور کرد کیمی زشتم ک ازش خبری نی فهلن ک عده کمه

بمیرم واسه دلت مادرررررر

من دنیامو پای شوما ها گذاشتم

واقعا چیدن محبت از نگاه مهربان لذت بخش است.

بلی

به تو نامه می نویسم
نامه ای نوشته بر باد
که به اسم تو رسیدم
قلمم به گریه افتاد

اخی

چ جالب بود

ممنون

آخ جووون
ممنونم!
من اون دم کشیده ای که اون گوشه ایستاده یواشکی نگا میکنه رو برمیدارم پس

خاهش میکنم دست گذاشتین رو بهترین دم کشیدمون من از ایشون سه تا بردم خونه به خاهرمم پیشنهاد کردم امیدوارم لذت ببرید از دم کشیدشون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان