دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوش به حال آسمان

خوش به حال آسمان که زیر پای توستما که دستمان نمیرسد به سقف ها...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
همصدای خوبم بخون تا بخونم
عمر من تو هستی بمون تا بمونم
یه جا ابره آسمون یه جا پر از ستاره
یه جا آفتابیه آسمون یه جا می باره
بی تو اما همه جا ابری و غم گرفته س
ابر آسمون یه قطره بارونم نداره
تو اگه باشی ابرا می بارن
دشتای خالی پرگل میشن
مینـــویســــم سـرشـــار از عـشـــق

بـــرای تـــویــی کـــه همیــشـــــــه ...

تنهـــا مخـاطـبـــ خـــاصّ دل نـــوشـتـــههــــای ِ منــــی!!!

بــــرای تــــو کـــه بـخـوانـــی!!! بـــدانـــی!!!

دوستـــــ داشتـنـتــــــ در مــــن بــــیانتـــهـاستـــــــ ...
سلام
اول میخوام این استعداد نابتو بهت تبریک بگم
ذهن اماده ای داری
دوم عالی نوشتی
سوم....اپم
چهارم فقط در مورد شعرم بد برداشت نشه.داشتم قدرت شعرمو میسنجیدم
پنجم تصویر ی فنجان با جای رژلب تو وبت بود ولی حالا ندیدم.من این شعرمو رو اون تصویر سرودم
امادهی نقد هستم

سلام ممنون آمدم اهوووم میفهمم منم زیاد ازین کارا میکنم اتفاقا اونم چون از عکسش خوشم اومد نوشتم

صالحه منا احمق بپندارند تا اینکه احمقانه در موردم فکر کنند خیلی تفاوتشه

واقعن؟؟ یکیناااا

عاااااالی بود جان دلم
عاالی

مچکرم جانا

دختر قاجاری
یکم خاصترش کنین
این ی موضوع عامه
راستی تصویر مورد علاقتونو بذارین ببینم
اونوقت هر دو مینویسیم

وبتون ج میدم

تبریک میگم. وبت قشنگه.

پاااااااایدااااااار

مچکر زنـــــــــــده


چه قشنگ
راستی چرا دیوونه ام؟
خو یه انیمیشن دیدم!
خیلی هم عالی بود
زبان اصلی بود صدا گذاری واقعیشون خییییییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییی شیرین بود
البته فکر بد نکن سانسور شده بود

مچکر جانا برا ابزار احساسات گفتم دیوونه(این ی فوشه کاملا عشقولانس) منم انیمیشن زبان اصلی دوس (بشرطی ک گیرم بیاد البته) دقیقا صداهاشون ولی اینو ندیدم کلا

سلام پابوس اقا علی ابن موسی الرضا علیه الاف تحیة والثنا ان شالله

ان شا الله

اوکی
امتحانم تموم نشده ولی دارم مینویسم
تا حالا به معنی دیوونه دقت کردی؟
همه چیز میشه
کلا یه صفته به معنای: کودن، تیزهوش، شجاع، ریسک پذیر، ترسو، عاشق، دوست داشتنی، طناز، بیشعور، بد اخلاق، بیتربیت و...
مگه نه؟

افرین بنویس اره دیگه باتوجه ب موقعیت معناهای گوناگونی میده برداشت ازاد

سلام مهربون

خوبی ، خوشی ؟

شعرات مثل همیشه بیسته ...


راستی اگه وقت داشتی درباره سیستم پسندیدن پست ها که گفتی بودی برام توضیح بده . .

راستی گفتی که اگه وبت دس نویس نباشه هم میتونی عضو باشگاه نویسندگان باشی ؟

چجوری ؟

ممنون میشم برام توضیح بدی ...

سلام جانا مرسی تو خوبی؟ ممنون حتمن میام وبت میگم ارع من ک هسدم درخواست بده تایید میشه

میبینم.ک اومدنو جواب پستارو دادن
چیییییب پابوس کی!؟!؟؟؟؟؟
خیلی بدی هی منو اذیت میکنی
هی من نمیخوام بگم نزدیکPMS امه هی تو نمیزاری
از صبم نتونستم حرف بزنم نفسم رفته بود با شماها میحرفیدم خیلی بدین

حقته بمیرم برات ک حرف نمیزنی تو اصن

بیشعوررررر

تویی

صالی کوروش و از تو لینکا بردار
نمیخواد کسی بدون اینکه بدونه وارد وبش بشع

باش

بچه ها هر کس اینستا داره ی پیج هس توش ک مال امریکاس ک گفته ما ی بمب ساختیم و گذاشتیم تو "خلیج عرب"
مردم برای دفه اول باهاش برخورد کردن ک مال دو هفته پیش بود اما دوباره این پست و گذاشت و مال شیش ساعت پیشه
خواهش میکنم برین این پیج و ریپورت کنین و ب بقیه ام اطلاع رسانی کنید
مرسی
ا

فاطمه؟؟؟ این چرتا پرتا چیه میگه؟؟

به به چه زیبا

تشکر

چ قشنگ !

تشکر

خوشتا به حال شما...

ما ک دستمان نمیرسد ب سقف ها...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان