دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

جسد دریا

اقیانوس تر از من چه کسی هست در اینجامن خالی تنگم که پرم از نفس ماهی تنهاشهری پر بغضم که فقط کوچه ی تنگ استآشوب مرا می برد آخر  به یک اغماهر بار که من حرف زدم مرگ به تصویر درامدحالا تو بگو من چه کنم با جسد ماهی و دریامیترسم از ان روز که بوی جسد مناز شعر به گوشت برسد حضرت سرما!!!ای کاش بفهمی تو خودت قصد غزل راقلبم به ستوه امده از اینهمه آواای کاش خودت بگذری از بار گناهتمن مرده ام اما تو و این هم جسد ما ؟!صالحه.نپ.ن:کجا می خوای دفن کنی جسد دریارو ایستادم به تماشا...
۰ موافق ۰ مخالف
خیلیییییییی خوب بود جان دلم
فقط بیت آخرش نمیتونم وزنش رو دربیارم
ولی خخیلییییییزیاد خوشم اومد

مرسی جانا چطوری موخونی؟؟ "بُگذری" مشکل داره؟؟

حل شد جان دلم
بسی خوب بود بسی

ممنون جانا

چه غمناک

فک کدم وبت شده

خواستم کپی کنم وبتو دیدم بلگفا نیستی

به به خوش اومدی ها؟؟ اشکال نداره

ولی سنگینه مطلبتا ...

گفتی چندمی ؟
به مطالبت میخوره سنت بیشتر باشه

آلما هم خیلی بالاتر از سنش فکر میکنه و حرف میزنه

اگه رام بدن میرم سوم خخخ ی ایطور چیایی تو خودمون داریم

نه خوبه امیدوار شدم به آینده کشورمون

جوونامون دارن روشنفکر میشن و فهمیده

:)) الان این توهین بود یا تعریف؟؟ اطفاقا من مث این دوره ایا اصن روشنفکر نیستم تو خیلی جاها سنتی عمل کردنو میپسندم ولی خیلی فهمیدم:))

جسد...... کفن......دفن.....

هه:/

به دلم نشست خیلی زیا
اینجایی که میگی یک اغما
یک روازتوشعر بردار
اون ماحراروهم فراموش کن خودم یه جواب دندون شکن دادم

ممنون :) وزنش بهم میخوره خو شعر میوفته پایین یکو بردارم اوکی

۰۹۱۵۷۰۵۱۸۴۴
صالحه ببخشیدفردادرموردش صحبت میکنیم
حالایاازطریق پشتیبانی
یاپیامک
شرمندتم گلم

اشکال نداره عزیزم راحت باش

سلامی به شیرینی دلتون میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی از لطفتون
وری گود
اینم بیت اخرشو زیاد دوس داشتم

تنکیووو ممنون جانا واس شماره هم ممنون

میترسم از آن روز که بوی جسد من
از شعر به گوشت برسد حضرت سرما


+قشنگ بوووووود
خیلی خوب و قوی

اما یه تیکه هاییش به نظرم وزن کلی نداشت.
درسته ک برای وزن بیشتر دو مصرع یک بیت و میسنجن اما خب بیت های مختلف هم باید یه هماهنگی داشته باشن باهم
مخصوصا بیت 2-3 به هم نمیومد وزنش زیاد

اما در کل حس میکنم یک مقدار به سبک شعر های قاضل نظری است میباشد!

ممنونم پاییزی اره الان دوتاشو نگا کردم مصرع دومش یکی کم داش از قبلی اوه مای گاد فاضل ممنون جانا

سلام، آپــــــم

امدم

مسلما کسی که تنها میره دریا تنها هم برمیگرده دیگه چه انتظاراتی دارن :دی
مگه اینکه لب ساحل یه جفتی پیدا کنن برا خودشون

مسئولین رسیدگی نمیکنن ک!!

چقدر زیبا گفتی مهربون
:9

ممنون عزیز دل

خنگول تعریف بود ازت

اها مشکلی نی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان